středa 18. března 2015

Bravely Default (Game Guide)

Vítám vás u průvodce na hru Bravely Default. V následující části bude rozdělovník, který vás odkáže na jednotlivé části, abyste měli vše přístupné z jednoho místa. Návod bude postupně aktualizován a revidován. Jelikož se jedná o dosti rozsáhlé rpg, tak je obsahu docela dost a práce je to na delší dobu. V případě zájmu o nějaké určité sekce mě prosím informujte a já doplním co je a není v plánu, případně plány změním. Pokud byste našli v článku i nějakou chybu, tak budu rád, když mě kontaktujete na můj email, který lze nalézt v pravé části blogu pod chatem a dáte mi feedback, abych mohl chybu nebo překlep opravit. Užijte si to stejně jako tuto skvělou hru.

Sekce 

1) Povolání
    1.1) Základní tipy a informace k jednotlivým povoláním
    1.3) Monk
    1.7) Thief






2 komentáře:

Kankys řekl(a)...

Prosím bude pokračování v návodu?

Unknown řekl(a)...

Ahoj,

přešli jsme na placenou doménu www.navodycesky.cz

momentálně v bravely nepokračuju protože pracuju na jiném obsahu, ale když vidím, že je zájem i o toto, kouknu na to a dodělám, alespoň rozdělané věci.

Pavel