Sekce
1) Ovládání [s01]
2) Návod [s02]
2.1) Příjezd do
Silent Hillu [s0201]
2.2) Nemocnice Alchemilla [s0202]
2.3) Cesta k
sanatoriu [s0203]
2.4) Sanatorium
Cedar Grove [s0204]
2.5) Cesta k
divadlu [s0205]
2.6) Divadlo
Artaud [s0206]
2.7) Cesta k
motelu [s0207]
2.8) Riverside
motel [s0208]
2.9) Finále
[s0209]
3) Zakončení [s03]
4) Pocty [s04]
5) Extra zbraně [s05]
6) Extra nastavení [s06]
1) Ovládání [s01]
Analog
pohyb postavy
D-pad
přepínání mezi zbraněmi
X
akce, útok
O
baterka
□ běh
∆
mapa
R
bojový postoj
L
vycentrování
kamery
Start
pauza
Select
inventář
2) Návod [s02]
2.1) Příjezd do Silent Hillu [s0201]
Po krátké úvodní sekvenci, v níž poprvé spatříte malou
dívku Alessu, pokračujte po hlavní cestě až k hořícímu domu a shlédněte
animaci. Uvnitř vyběhněte po schodišti do 2. patra, vstupte do dveří naproti a
mezi hořícími plameny doběhněte k popálené dívce. Jakmile ji budete držet v
náručí, tak s ní opusťte dům a shlédněte krátkou sekvenci, v níž oba upadnete
do bezvědomí. Krátce po probuzení se před vámi objeví mapa města, kterou Travis
sebral z blízké informační tabule a vám nezbude nic jiného, než se vydat do
místní nemocnice.
2.2) Nemocnice Alchemilla [s0202]
Příchod do městečka Silent Hill. |
Hned po vstupu do nemocnice si vezměte z nástěnky mapu a
utíkejte k výtahu. Zde si nejprve promluvte s neznámým mužem a nastupte do
výtahu. Podívejte se na panel napravo, zvolte 2. patro a jděte do hlavní
chodby, kde narazíte na první monstrum - zdravotní sestřičku. Rychle seberte z
lavičky nalevo kladivo, zabijte monstrum a vstupte do pokoje č. 205. Z
nemocničního vozíku seberte záznamy, dotkněte se zrcadla a pokuste se opustit místnost.
Spustí se animace, ve které opět uvidíte Alessu a ta zanechá na zrcadle krvavý
otisk. Následně se dotkněte zrcadla a rázem budete vtaženi do iluzorního světa,
ve kterém je vše jinak, než ve skutečnosti. Z nemocničního lehátka si vezměte
skalpel, z poničeného vozíku plastové plíce a vyjděte na chodbu, kde zmizela
barikáda, která vám dříve blokovala cestu. Utíkejte do pokoje 202, vezměte si
zlaté vejce a v pokoji 204 seberte dokument, který vám pomůže při řešení první
hádanky (otevření zakódovaného chladícího boxu). V tomto patře už nic
důležitého nenajdete a tak se vydejte ke schodišti a seběhněte o podlaží níž.
Do dveří dámských toalet vložte zlaté vejce, vstupte dovnitř a seberte dokument
potřebný k vyřešení hádanky. Z druhého záchodku vytáhněte játra, pak se
dotkněte zrcadla a povšimněte si nápisu na dveřích druhé kabinky Amy, 31. Poté
si z třetí kabinky vezměte klíč a podle mapy utíkejte do příslušné místnosti.
Nalevo od dveří najdete krvavý nápis Lucy, 23 a z kuchyňské linky seberte další
klíč. Nyní zamiřte do zkouškové místnosti (Exam Room), z umyvadel vytáhněte
plastový žaludek a střeva a rozsviťte světelnou tabuli na rentgenové snímky,
čímž zjistíte potřebné údaje o poslední ženě, Sarah, 19. Ještě předtím než
odejdete, tak si povšimněte figuríny na stole a zapamatujte si tuto místnost.
Se všemi potřebnými údaji zamiřte na dámské záchodky, projděte zrcadlem do
iluzorního světa a utíkejte do místnosti 204, kterou najdete o patro výše. Dle získané rady máte u žen upřednostnit věk před krásou
a seřadit jednotlivé věky žen tak, jak jdou za sebou od té nejstarší. Tím
získáte kód 312319, který naťukejte na numerické klávesnici chladícího boxu a
seberte plastové srdce. Vraťte se zpět na dámské toalety, projděte do druhé
reality a zamiřte do Exam Room, kde vložte jednotlivé orgány do figuríny v
tomto pořadí: střeva, žaludek, játra, srdce a plíce. Po vložení posledního
orgánu seberte skleněné oči, na dámských toaletách opět použijte zrcadlo a
vyjděte na chodbu. Utíkejte na její konec, do masky na dveřích vložte skleněné
oči a projděte jimi. Potom vstupte do Exam Room, z ní pokračujte do další místnosti a zabijte monstrum, které vás
tam napadne. Jakmile ho porazíte, tak si ze země seberte malou pyramidu (část
Flaurosu) a shlédněte několik krátkých sekvencí. Po jejich skončení zamiřte do
chodby mezi dámskými toaletami a konferenční místností a dveřmi na jihu konečně
opusťte nemocnici.
2.3) Cesta k sanatoriu [s0203]
Vyběhněte na ulici, zamiřte na jih k radnici a pokračujte
přes Cielo Avenue k řeznictví, které najdete na rohu Low Street a Toluca
Avenue. Vstupte dovnitř, zamiřte do zadní místnosti a tam uvidíte v akci
budoucího bosse. Druhým východem vyjděte do malé uličky, utíkejte na východ po
Toluca Avenue a doběhněte k sanatoriu, do kterého vstupte.
2.4) Sanatorium Cedar Grove [s0204]
Nemocnice Alchemilla |
Utíkejte kupředu do velké haly, otočte se o 90º doprava a
vstupte do jediných otevřených dveří nalevo. Z pracovního stolu seberte mapua a
běžte do West Solarium, kde najdete pistoli a 2 krabičky nábojů. Přes East
Solarium pokračujte ke schodišti na východě, vyběhněte o patro výš a namiřte si
to do TB Ward. Vezměte si ze stroje dokument a podívejte se na kontrolní panel.
Uvidíte 5 budíků, které musíte správně nastavit, abyste získali klíč uvnitř
přístroje. Postupně tedy zmáčkněte 2x pravé tlačítko, 2x prostřední a 2x levé,
seberte klíč, který z něj vypadl a utíkejte zpět ke schodišti. Seběhněte až
dolů, odemkněte si dveře a podle mapy doběhněte ke schodišti v severovýchodním
rohu mapy. Vyběhněte po něm do 2. patra, ve Female Hydrotherapy vypusťte vanu
pomocí tlačítka na stěně a ve Female Treat projděte zrcadlem do iluzorního
světa. Po schodišti seběhněte do zpřístupného 1. patra, v dámských umývárnách
použijte znovu zrcadlo a spláchněte první záchod. V místnosti Female Dorm 5 si
vyzvedněte klíč, po chodbách se vraťte zpět do hlavní haly a odemkněte dveře do
Patient Belongings. Po vstupu použijte zrcadlo, jděte ke dveřím a při odchodu z
místnosti z nich sundejte brokovnici. Utíkejte k východnímu schodišti,
seběhněte dolů a v East Pipe Room seberte klíč od místnosti s archivy. Zpět v
Patient Belongings použijte zrcadlo pro návrat do reality, po východním
schodišti vyběhněte do 2. patra a utíkejte rovně. Projděte dveřmi naproti vám,
odemkněte dveře do archivu a použijte zrcadlo. Po západním schodišti seběhněte
až dolů, doběhněte do severozápadního rohu mapy a zamiřte do Male Seclusion v
1. patře. Ze židle před vámi seberte dokument, který skrývá rozluštění další
hádanky, pak prozkoumejte všechny cely a vydejte se na ošetřovnu (Infirmary).
Zde se podívejte se na ozdobnou skříňku s panenkami, která se stane vaší další
hádankou. Podle získaného klíče a toho, co jste zjistili při průzkumu cel zasuňte
pilulky takto: panenka s noži světle zelená, spálená panenka modrá, pohublá
panenka modrá, panenka s žiletkou červená a nakonec panenka v šatech tmavě
zelená. Seberte klíč, seběhněte do sklepních prostor a po cestě k jihozápadnímu
schodišti se zastavte ve skladišti
(Storage), kde využijte zrcadlo pro přestup do skutečného sanatoria. Vyběhněte
po schodech do 1. patra, utíkejte do kanceláře doktora Harrise, kde na stole
najdete artefakt Jocasta a pokračujte do dámských umýváren. Tam projděte
zrcadlem do druhé reality, vraťte se na chodbu a utíkejte rovně. Do dveří
naproti vložte Jocastu (Female seclusion), vstupte na samotku s označením 05 a
vypořádejte se s prvním bossem ve hře – Travisovou matkou. Na tu použijte
brokovnici, pobíhejte po místnosti a střílejte do ní, co jent o půjde. Jakmile
zemře, tak si vezměte další část Flaurosu a počkejte, až se Travis probudí v
hale. Jižní chodbou utíkejte k hlavním dveřím, ze stolku nalevo seberte
divadelní lístek a opusťte sanatorium.
2.5) Cesta k divadlu [s0205]
Z kufru auta seberte klíč a utíkejte zpět k řeznictví.
Druhou stranou vyběhněte ven, pokračujte kolem radnice až k pile (Lumber yard)
a vstupte do úzké uličky vedle ní. Klíčem odemkněte dveře, vstupte dovnitř a
proběhněte jí na druhou stranu. Po Industry Dr. utíkejte na parkoviště u
Greenfield Apartments, utíkejte do zadní části a vyběhněte po schodech nahoru.
Dveřmi vstupte do bytu, dírou v podlaze koupelny seskočte dolů a na chodbě si
všimněte přeplněné schránky bytu 213. Nakonec opusťte apartmány, po Acadia Road
doběhněte až k divadlu a u budky použijte divadelní lístek.
2.6) Divadlo Artaud [s0206]
Zdravotní sestřičky se staly nedílnou součástí této série. |
Hned po vstupu si z lavičky seberte mapu divadla a
zamiřte do hlavního sálu k pódiu. Po schodech nalevo vyběhněte do skladiště a
přes pódium a místnost s ovládáním opony pokračujte do kanceláře ředitele
(Director´s Office). Ze stolu seberte Sun totem, ze šuplíku další pistoli a
utíkejte do mužské převlékárny (Men´s Dressing Room). Pomocí zrcadla přestupte
do iluzorního světa, v ředitelské kanceláři si tentokrát vyzvedněte klíče a
vraťte se zpět do reality. Utíkejte do haly (Lobby), po západním schodišti
vyběhněte do 2. patra a odemkněte dveře napravo. V místnosti Lighting Box
najdete v krabicích 4 žárovky a naproti pak dokument s nápovědou pro řešení další
hádanky. Po jihovýchodním schodišti seběhněte do 1. patra, z rozbité vitríny
seberte Moon totem a v mužské převlékárně použijte zrcadlo. Nyní vyběhněte zpět
do 2. patra, vstupte do chodby a utíkejte ke dveřím naproti. Do slotu nalevo
vložte Moon totem, doprava pak Sun totem a ve skladišti kostýmů použijte
zrcadlo. Nyní když jste v reálném světě, tak utíkejte k prvnímu provazovému
můstku nad jevištěm (Catwalk) a do světel dejte žárovky takto: A – 500W, B –
125W, C – 750W a D – 250W. Na konci provazového můstku přehoďte páčku, vraťte
se do místnosti Curtain control a pákou na stěně vytáhněte oponu. Na jevišti
jděte k ovládacímu pultu, v levé části stiskněte horní páku, v pravé části
prostřední páku a projděte zrcadlem. Z otvoru ve stromu vyjměte klíč, vraťte
se skrz zrcadlo na jeviště a zamiřte do
Stage Office, kde najdete ulomenou páku. Vložte ji do ovládacího pultu na
jevišti, přehoďte a pomocí prostřední páky vlevo nastavte ledovou scenérii.
Projděte zrcadlem, brokovnicí sundejte dalšího minibosse, přičemž se neustále
pohybujte a po jeho likvidaci seberte další Flaurosu. Po upadnutí do bezvědomí
a následném probuzení prozkoumejte tělo na zemi, seberte klíč od motelu a
opusťte divadlo.
2.7) Cesta k motelu [s0207]
Utíkejte po Koontz Street až k obchodu Andy´s Book,
vstupte dovnitř a u kasy si přečtěte vzkaz. Pamatujete si na schránku bytu 213
v Greenfield Apartments? Zadejte tedy číslo 213 na kase, vezměte si klíč a
prohledete figurínu za vámi. Vezměte si od ní kulomet (Assault Rifle) a druhými
dveřmi obchod opusťte. Pokračujte po Crichton Street na jih a vstupte do
General Store, kde si posbírejte zásoby. Druhým vchodem obchod opusťte,
utíkejte kousek na východ Midway Avenue a úzkou uličkou mezi staveništi se
dostanete na Cielo Avenue. Odtud už jen doběhněte do motelu a brankou projděte
na nádvoří.
2.8) Riverside motel [s0208]
Při průzkumu. |
2.9) Finále [s0209]
Jedna z drsnějších scén, se kterými se setkáte. |
1) Vyberte díl 3 a dvakrát s ním pootočte pomocí □.
2) Zmáčkněte R1 a potočte hlavní část Flaurosu.
3) Vyberte díl 1 a dvakrát s ním pootočte pomocí □.
4) Zmáčkněte R1 a potočte hlavní část Flaurosu.
5) Vyberte díl 2 a dvakrát s ním pootočte pomocí □.
6) Zmáčkněte R1 a potočte hlavní část Flaurosu.
7) Nakonec vyberte díl 4 a jednou s ním pootočte pomocí
□.
3) Zakončení [s03]
Jako každý Silent Hill i tento má více různých konců.
Celkem můžete hru dohrát 3 způsoby. Tady je jejich stručný přehled.
Good: Poprvé dokončete hru.
Bad: Po prvním dokončení hru začněte druhou a zabijte
alespoň 200 nepřátel.
Ufo: Až opustíte divadlo Artaud a půjdete k motelu, tak
najdete na schodech pošty (Post Office) vedle Andyho knihkupectví klíč od
pokoje 502. S ním zamiřte do motelu a tam ho použijte u příslného pokoje.
4) Pocty [s04]
Poté, co dohrajete hru můžete získat celkem 14 poct. Za
každou z nich dostanete automaticky nový oblek a za některé dokonce novou zbraň
nebo předmět, který vám hru podstatně ulehčí. Zde je jednotlivý přehled poct a
úkolů, které musíte splnit pro jejich získání.
Savior: Dokončete hru.
Butcher: Dohrajte hru se zakončením Bad.
Ambassador: Dohrajte hru se zakončením Ufo.
Stalker: Během hry používejte baterku kratší dobu jak 3
hodiny.
Collector: Posbírejte více jak 300 předmětů.
Sprinter: Dokončete hru pod 2 hodiny.
Sharpshooter: Během hry zabijte alespoň 75% nepřátel
pomocí střelných zbraní.
Weaponsmith: Během hry zabijte alespoň 75% nepřátel
pomocí zbraní na blízku.
Brawler: Zabijte alespoň 50% nepřátel pomocí pěstí.
Cartographer: Během celé hry se podívejte do mapy méně
jak 25krát.
Explorer: Ujděte nebo uběhněte vzdálenost delší jak 22,5
km.
Daredevil: Dohrajte hru bez uložení pozice.
Fireman: Zachraňte Alessu z hořícího domu v čase kratším
jak 80 sekund.
Codebreaker: Po první dohrání hry použijte Konami kód
(↑,↑,↓,↓,←,→,←,→,X,O).
5) Extra zbraně [s05]
Všechny extra zbraně získáte po dohrání hry a splnění
určitých požadavků.
Moon Gauntlets: Dohrajte hru.
Night Vision Goggles: Získejte poctu Stalker.
Tesla Rifle: Dohrajte hru se zakončením Ufo.
Great Cleaver: Dohrajte hru se zakončením Butcher.
Fire Axe: Získejte poctu Fireman.
6) Extra nastavení [s06]
Po dohrání hry se vám v menu nastavení objeví položka
Extra Options. Tam si můžete nastavit několik nových možností.
Run/Walk: Můžete si nastavit zda bude Travis automaticky
chodit nebo běhat.
Extra Blood: Z nepřátel bude sršet vice krve.
Noise Filter: Vypne nebo zapne filtr šumu.
Bloody Footprints: Po Travisovi zůstanou na cestě krvavé
stopy.
Torch Projection: Světlo baterky bude promítat vybraný
obrazec.
Žádné komentáře:
Okomentovat