1)
Ovládání [s01]
2)
Návod [s02]
2.1) Nemocnice Alchemilla [s0201]
2.2) Ulice Shepherd´s Glen [s0202]
2.3) Dům Shepherdových [s0203]
2.4) Hřbitov Rose Heights [s0204]
2.5) Smetiště [s0205]
2.6) Grand Hotel [s0206]
2.7) Sepulcher [s0207]
2.8) Policejní stanice [s0208]
2.9) Kanalizace [s0209]
2.10) Průzkum Shepherd´s Glen [s0210]
2.11) Sestup do pekla [s0211]
2.12) Scarlet [s0212]
2.13) Zpět ve městě [s0213]
2.14) Otheworld verze domu
Shepherdových [s0214]
2.15) Silent Hill [s0215]
2.16) Nápravné zařízení [s0216]
2.17) Otherworld verze nápravného
zařízení [s0217]
2.18) Asphyxia [s0218]
2.19) Otherworld kostel [s0219]
2.20) Lair [s0220]
2.21) Amnion [s0221]
3)
Collectibles [s03]
4)
Zbraně [s04]
5)
Zakončení
[s05]
6)
Extras
[s06]
1) Ovládání [s01]
Levý analog pohyb
postavy
Pravý analog otáčení
kamery
A rychlý
útok
B obrana
X silný
útok
Y mapa
RB výběr
zbraní
RT střelba
LB výběr
předmětů
LT bojový
mód
Back n/a
Start pauza,
menu nastavení
2) Návod [s02]
2.1) Nemocnice
Alchemilla [s0201]
Jakmile vás doktor doveze do malé
místnosti a vyjde ven, tak uvidíte, jak ho někdo probodne obrovským nožem.
Rychle začněte mačkat A a dostaňte se z lůžka. Stiskněte RB, pomocí X aktivujte
baterku a vyjděte ze dveří ven. Jděte doprava, projděte dveřmi a dostanete se
na chodbu, kde poblíž mříží promluvte na Joshe. Pak vstupte do místnosti
napravo, povšimněte si snímku na rentgenové tabuli a z nástěnky seberte mapu.
Utíkejte do pokoje 203, vezměte si ze stolku Health drink a proskočte oknem do
pokoje 204. Tam sundejte z tabule druhou část rentgenového snímku a vraťte se
do sesterského centra. Na rentgenovou tabuli použijte druhou část snímku,
vyčtěte z něj číselný kód (624872) a dveřmi napravo se vraťte k mřížím. Na
panelu naťukejte právě získaný kód, projděte otevřenou mříží a uvidíte, jak
Josh uteče pryč. Ze země si vezměte dětskou kresbu (1/18), vstupte na pánské
záchody a pokračujte do skladiště, kde si pomocí červeného symbolu na stěně
uložte hru. Na dámských toaletách si vezměte bojový nůž zaklíněný v zrcadle,
pak shlédněte transformaci do Otherworldu a poté zabijte sestřičku. Jděte ke
dveřím, kterými jste přišli, protáhněte se dírou ve zdi napravo (dříve tu byl
záchod) a vedle dveří si vezměte lékárničku. Vyjděte ven na chodbu, dveřmi po
vaší levici zamiřte ke schodišti a dejte si pozor na vozíček, který po něm
sjede dolů. Na dveřích si přečtěte zápisek, pak vyběhněte po schodech nahoru a
rozbijte naprasklé sklo. Poté proskočte do místnosti, zabijte dvě sestřičky a
nožem rozřízněte hmotu napravo od zapnuté televize. Protáhněte se do další
místnosti, pokud chcete tak si uložte hru a přečtěte si zápisek na lůžku.
Jedinými dveřmi opusťte místnost, dejte se doprava a shlédněte krátkou animaci,
po jejímž skončení se vypořádejte s hmyzem. Z police v Lineen Room si vezměte
Health Drink, pak druhými dveřmi vyběhněte na chodbu a utíkejte na jih. Z lůžka
si vezměte první fotku (1/11) a následně vstupte do Operation Theatre. Utíkejte
po balkónu dokola a seskočte dolů do centra. Zde se nejprve zbavte trojice
sestřiček, pak prořízněte otvor ve stěně a protáhněte se na druhou stranu.
Přímo ze stěny naproti si vezměte další dětskou malbu (2/18) a vyběhněte po
schodech. Od mrtvoly na lůžku si vezměte klíč, s ním se vraťte zpět do
operačního centra a odemkněte si dvojité dveře. Na stolku si přečtěte zápisky o
elektrošocích a dveřmi nalevo pokračujte do chodby, kde se odehraje krátká
scénka.
Možnost 1
Y Jak si
se sem dostal? (přesune k možnosti 2)
X Bojíš se?
(přesune k možnosti 2)
Možnost 2
Y Chci ti
pomoci. (konec konverzace)
X Myslím si,
že ti nemohu pomoci (konec konverzace)
Po skončení rozhovoru otevřete
dveře nalevo od brány, uvnitř místnosti si vezměte Health Drink a druhými
dveřmi vyběhněte na chodbu, odkud zamiřte do pokoje 203. Po shlédnutí krátké
animace utíkejte k zrcadlu, sáhněte dovnitř a jakmile vás něco začne stahovat,
tak mačkejte akční tlačítko vyobrazené na obrazovce. Nakonec získáte hračku v
podobě králíčka Robbieho. Zabijte hmyz, který vyletí z prostředního inkubátoru,
seberte dětskou malůvku na stěně vedle zrcadla (3/18) a utíkejte zpět k mřížím,
kde jste si povídali s Joshuou. Otevřete inventář, vyberte Robbieho a shlédněte
další animaci. Po jejím skončení si vezměte dětskou malbu ze země (4/18), z
dveří pokoje 206 pak další (5/18) a utíkejte směrem k výtahu. Tlačítkem na
stěně nalevo si ho přivolejte a pak shlédněte animaci, která ukončí vaše
putování nemocnicí.
2.2) Ulice Shepherd´s
Glen [s0202]
Utíkejte po ulici na východ a
dorazíte k radnici, kde se odehraje krátká scénka s Judge Hollowayovou. Až
rozhovor skončí, tak vstupte dvojitými dveřmi na radnici a projděte dveřmi
přímo naproti vám. Uvnitř místnosti si vezměte ze stolku fotku (2/11), pak si
přečtěte knihu s historií města a dveřmi v pravé části místnosti vyběhněte
na chodbu. Podívejte se trochu napravo a přímo před vámi uvidíte dveře. Těmi
vstupte do místnosti, na stolku si prohlídněte kufřík a uvnitř najdete sérum
(1/8). Následně opusťte místnost, dejte se doprava a vstupte do první místnosti
po vaší pravici. Uvnitř najdete Judge Hollowayovou, se kterou si promluvte.
Možnost 1
Y Proč je
město prázdné? (přesune k možnosti 2A)
X Výročí
města? (přesune k možnosti 2B)
Možnost 2A
X Výročí
města? (přesune k možnosti 2B)
A Jak se má
Elle? (přesune k možnosti 3A)
Možnost 2B
X Jak to, že
je všechno zavřené? (přesune k možnosti 3B)
A Jak se má
Elle? (přesune k možnosti 3A)
Možnost 3A
Y Co se
stalo? (konec konverzace)
X Ptala se na mě? (konec konverzace)
Možnost 3B
A Je moje
máma v pořádku? (konec konverzace)
B Konec (konec
konverzace)
Až rozhovor skončí, tak si ve
vedlejší místnosti vezměte Health drink, následně si uložte hru a opusťte
radnici. Po Craven Avenue zamiřte na sever k domu Shepherdových a jakmile se
přiblížíte, tak se spustí další sekvence. Po jejím skončení vstupte hlavními
dveřmi do domu.
2.3) Dům
Shepherdových [s0203]
Vyběhněte po schodech nahoru,
povšimněte si fotek na zdech a zjistíte, že na žádné z nich nejste. Dvojitými
dveřmi vstupte do ložnice rodičů, na stolku se zrcadlem najdete dopis, který si
přečtěte a ve vedlejší koupelně naleznete magnetofonovou pásku. Vyběhněte zpět
na chodbu, kolem schodiště utíkejte dál a vstupte do pokoje nalevo. Z postele
si vezměte baterku, následně shlédněte krátkou animaci a jděte ke knihovně, kde
vás bude čekat jednoduchý puzzle. Jednoduše přesuňte knihy zprava doleva a
odkryjte tím tlačítko, která odhalí tajnou místnost. Jakmile se otevře, tak
vstupte dovnitř a seberte mapu vašeho domu. Vraťte se zpět na chodbu, seběhněte
po schodech dolů a shlédněte animaci s vaší matkou. Až skončí, tak dostanete
starý revolver a otevřou se dveře do sklepa. Vydejte se tam, zabijte Lurkera,
který na vás zaútočí z vody a prohlédněte si plátno. Zatím ho neničte a vydejte
se k vodnímu čerpadlu, kde najdete ovladač ke garážovým vratům. Vyběhněte před
dům, utíkejte ke garáži a použijte ovladač. Uvnitř seberte železnou tyč, vypačte
skříňku a seberte prázdný kanystr od benzínu. Pomalu se pokuste opustit garáž a
z díry v cihlové zdi napravo vás napadne další Lurker. Jakmile se ho zbavíte,
tak prolezte dírou, proběhněte k další zdi a dírou vlezte na dětské hřiště. Ze
zdi napravo si vezměte dětskou kresbu (6/18), pak i fotku, která leží na zemi u
skluzavky (3/11) a pomocí páčidla vypačte branku na jihu. Doběhněte ke kamionu
v uličce nalevo, u nádrže použijte kanystr a se získaným benzínem utíkejte
zpět do sklepa. Tam ho použijte na vodní čerpadlo, počkejte, až odsaje vodu a
nejbližšími dveřmi vyběhněte na dvorek. Zadními dveřmi vstupte do domu,
přehrajte si magnetofonový pásek a z ledničky seberte léčiva. Potom vyběhněte
ven, seběhněte po schůdkách dolů a za stromem nalevo najdete dětskou kresbu
visící na plotě (7/18). Potom si prohlédněte batoh na brance, vezměte si z něj
fotku (4/11) a opusťte dvorek.
2.4) Hřbitov Rose
Heights [s0204]
Od vašeho domu se dejte doleva,
projděte malou brankou a doběhněte do první části hřbitova, kde najdete na
lavičce nalevo mapu. Jedinou cestou doběhněte k místu, kde uvidíte muže
kopajícího hrob a kousek dál seskočte do jámy. Zde nejprve shlédněte animaci,
pak se vypořádejte s krvelačným Feralem a utíkejte ke zničené fontánce.
Prohlédněte si ji, seberte polovinu Old Stone Plate a napravo vylezte nahoru. Z
prostřední lavičky v kovovém altánku si vezměte Health drink, vstupte do úzké
uličky napravo a proběhněte brankou přímo naproti vám. V další části
vstupte do druhé krypty napravo, uložte si hru a proběhněte další brankou.
Odtud pokračujte do druhé krypty nalevo, protáhněte se úzkou dírou ve zdi a
dostanete se do další uličky s kryptami. V druhé kryptě nalevo seberte Health drink,
vyjděte ven a jděte přímo naproti. Přikrčte se a malou dírou ve zdi protáhněte
do vedlejší krypty. Vyběhněte ven do uličky, proběhněte brankou na východě a
zamiřte do druhé krypty po vaší pravici. Zde se naposledy protáhněte zdí a
dostanete se do části Founders Row. Utíkejte na jih, zbavte se dalšího Ferala a
projděte otevřenou brankou nalevo. Seskočte dolů do jámy, protáhněte se otvorem
a na druhé straně vylezte nahoru, kde po schodech zamiřte do Founders Garden.
Seběhněte do středu, zabijte Ferala a pokračujte k brance na severu. Jakmile jí
projdete, tak si zvolte jednu z cest (je jedno, kterou, protože vás obě zavedou
do stejného místa) a doběhněte k fontánce. Lépe si ji prohlédněte a
najdete druhou polovinu artefaktu. Otočte se o 180°, doběhněte k zamčené brance
a do otvoru vložte obě části kruhu. Nyní projděte odemčenou brankou na
parkoviště, dejte se doprava a vyběhněte na hlavní cestu.
2.5) Smetiště [s0205]
Utíkejte na západ, proběhněte
kolem dodávky a dorazíte k billboardu, kde mladá dívka vyvěšuje listy
pohřešovaných dětí. Jakmile rozhovor skončí, tak získáte vysílačku a z druhé
strany billboardu můžete sebrat dětskou kresbu (8/18). Jelikož jsou cesty všude
okolo zničené, tak se vydejte na jih po River View Road, po několika desítkách
metrů odbočte na západ a doběhněte až k brance, která vás zavede na smetiště.
Hned po vstupu se otočte doprava, zamiřte k díře v dřevěném plotě a protáhněte
se na druhou stranu. Jedinou cestou zamiřte k dřevěné boudě, vstupte
dovnitř a prolezte úzkým otvorem ven. Následně už jen utíkejte ke dveřím a
vstupte do místnosti, kde se seznámíte s Curtisem.
Možnost 1
Y Ahoj?
X Ty jsi
Curtis?
A Jak se
vede?
Všechny volby musí být zvoleny a
nemají žádný vliv na další otázky. Bude následovat kratší rozhovor, který
vyvrcholí výměnou zničeného revolveru za střelnou zbraň Mk 23 Handgun. Poté si
znovu promluvte s Curtisem a budete muset zvolit další možnosti rozhovoru.
Možnost 1
Y Můžu mít tu
brokovnici? (přesune k možnosti 2)
X Proč jsi
pořád tady? (přesune k možnosti 2)
Možnost 2
Y Co se stalo
se všemi těmi hodinami okolo? (přesune k možnosti 3)
Možnost 3
Y Proč?
(konec rozhovoru)
X Můžeš je
spravit? (konec rozhovoru)
Za Curtisem si vezměte náboje do
pistole, vstupte do vedlejší místnosti a z pračky si vezměte mapu smetiště.
Potom si vezměte náboje ze sporáku, z poličky Health drink a u savepointu si
uložte hru. Dveřmi nalevo vyběhněte ven a opusťte smetiště brankou v SV rohu
mapy. Přes můstek se vraťte zpět na hlavní cestu a uvidíte animaci, ve které se
setkáte s monstrem nazvaným Smog. Jeho slabým místem jsou oranžově svítící
plíce na jeho hrudi. Vezměte si tedy do ruky pistoli, pošlete ho k zemi a
utíkejte zpět na hřbitov. Stejnou cestou se vraťte do části East Garden,
utíkejte rovně a vstupte do Bartlett Mausoleum. Prozkoumejte rakev před vámi a
bude následovat puzzle. Vaším úkolem je posunout jednotlivé symboly, tak abyste
mohli potáhnout dlouhý symbol směrem dolů (vyřešení níže). Pak započne animace,
po jejímž skončení budete mít v inventáři zničené hodinky a probudíte se na
neznámé ulici.
1) Posuňte horní malý blok
doprava a následně pak dva dlouhé bloky nalevo směrem nahoru.
2) Posuňte dolní malý blok nahoru
a následně dva dlouhé bloky vpravo do pozice nalevo.
3) Malý blok v pravém horním rohu
posuňte až dolů a poté dva dlouhé bloky nalevo přetáhněte doprava.
4) Přesuňte malý blok vlevo
směrem nahoru a následně velký vertikální blok nalevo do levého spodního rohu.
5) Nakonec už jen potáhněte horní
blok čtyřikrát dolů.
2.6) Grand Hotel [s0206]
Utíkejte po hlavní cestě kupředu,
povšimněte si hotelu po vaší levici a dojděte k hasičskému vozu, který visí ven
ze silnice. Vstupte do malé uličky mezi domy napravo, zabijte Smoga, který vás
napadne a na konci cesty seskočte ze srázu dolů. Dejte se doleva, podlezte pod
hasičským vozem a seberte si hasičskou sekeru. S tou se vraťte zpět k hotelu,
rozbijte prkna, jenž blokují hlavní vchod a vstupte dvojitými dveřmi dovnitř.
Po pár krocích kupředu odbočte do temné chodbičky napravo, na jejím konci si z
vitríny vezměte Health drink a vraťte se na hlavní chodbu. Utíkejte dál a
uvidíte temnou siluetu vašeho bratra Joshe. Zahněte tedy doleva, na recepci si
přečtěte vzkaz na pultu a z jedné z poštovních schránek hotelu seberte mapu.
Utíkejte na západ, vstupte do výtahové šachty a přeskočte jí na druhou stranu.
V rohu si z pracovního vozíku vezměte Maintenance Key a vyběhněte ven před
hotel. Dejte se podél zdi doprava, odemkněte branku a z parapetu seberte Health
drink. Následně se otočte k elektrické krabici napravo a prozkoumejte ji.
Najdete kabeláž, kterou musíte zapojit podle schématu uvedeného níže (tzn.
žlutý drát, který je v horní řadě první, propojte na druhé kolečko zleva ve
spodní řadě, bílý s bílým, červený s červeným atd.).
Jakmile vše správně propojíte,
tak otestujte přívod energie a hlavními dveřmi vstupte zpět do Grand Hotelu.
Utíkejte rovně k výtahu, zmáčkněte tlačítko napravo a jakmile přijede dolů, tak
vstupte dovnitř. Zmáčkněte jediné funkční tlačítko a výtah se rozjede do pátého
patra, kde vás napadne nový typ monstra Needler. Vypořádejte se s několika monstry
tohoto druhu a jakmile výtah zastaví, tak začne klesat. Po chvíli se zastaví
mezi druhým a třetím patrem, výtahové dveře se otevřou a vy budete muset vylézt
nahoru. Přistupte k obrazu ženy, vezměte si do ruky nůž a rozřízněte ho.
Protáhněte se otvorem na druhou stranu, ze dveří seberte fotku (5/11) a otvorem
nalevo vklouzněte do pokoje 302. Uložte si hru pomocí savepointu na stěně,
vyběhněte ven na chodbu a shlédněte interaktivní animaci u pokoje 301.
Možnost 1
Y Kdo jste?
(přesune k možnosti 2)
X Jak jste se
tam dostala? (přesune k možnosti 3)
Možnost 2
Y Kdo vás
tady nechal? (přesune k možnosti 3)
X Jak jste se
tam dostala? (přesune k možnosti 3)
Možnost 3
Y Nemohu vám
pomoci (přesune k možnosti 4)
X Chci vám pomoci. (konec rozhovoru)
Možnost 4
X Chci vám
pomoci. (konec rozhovoru)
Vstupte do pokoje 303,
prohlédněte si noční stolek nalevo od postele a přečtěte si zprávu (Nevidím
svou tvář, možná ji uvidíš v 404), jenž se zařadí mezi vaše vodítka v poznámkovém
bloku. Utíkejte do části, která spojuje pokoje 301-304 s pokoji 305-309 a
projděte dírou ve zdi. Jedinou cestou zamiřte do pokoje 307, vyběhněte z něj
ven a zamiřte po chodbě k pravé straně pokoje 309. Pomocí hasičské sekery rozmlaťte
prkna, vylezte po nábytku do čtvrtého patra a vyběhněte ven na chodbu. Vstupte
do jediného otevřeného pokoje (402), odsuňte skříň u stěny a otvorem ve zdi
vklouzněte do 404. Běžte do koupelny, z otevřeného zrcadla si vezměte
pohlednici (Alchemilla Postcard) a vraťte se zpět do 402. Vyběhněte na chodbu, utíkejte
k pokoji 406 a shlédněte animaci s monstrem Pyramid Head. Jakmile skončí, tak na
vás zaútočí hmyz a vy se s ním budete muset vypořádat. Z pokoje 405, přeběhněte
do 407 a odtud na chodbu. Pomocí sekery rozsekejte prkna blokující vstup na
toalety pokoje 408, seberte sérum (2/8) a pokračujte do severovýchodního rohu patra.
Rozmlaťte další prkna, po schodech utíkejte nahoru a přeskočte díru v podlaze.
Následně si to namiřte do pátého patra, kde se odehraje krátká animace s
Needlerem. Zabijte ho, přeskočte díru naproti a ze stolku si vezměte Health
Drink. Poté si prosekejte cestu do pokoje 505, odsuňte skříň a z postele seberte
druhou pohlednici (Lakeside Amusement Park Postcard). Vraťte se na chodbu,
vydejte se k pokoji 504 a po cestě zastřelte Needlera několika ranami do hlavy.
Po jeho smrti rozbijte prkna blokující vchod, vstupte dovnitř a seberte náboje
do pistole. Potom odsuňte skříň a vezměte si dětskou kresbu (9/18). Vyběhněte
na chodbu, povšimněte si díry vedoucí do koupelny pokoje 503 a vlezte tam.
Uvnitř seskočte o podlaží níž, jděte do koupelny a prozkoumejte umyvadlo, ve
kterém najdete poslední pohlednici (Toluca Lake Postcard). Vraťte se zpět do 3.
patra, utíkejte k pokoji 301 a dejte ženě fotografie. Za odměnu od ní dostanete
tajemný klíč. Otočte se, vstupte do pokoje 302 a uložte si hru. Následně se
protáhněte dírou ve zdi a tajemným klíčem odemkněte dveře místnosti 306.
Vstupte dovnitř, pokuste se přeskočit díru směrem k Joshovi a shlédněte
animaci, která se spustí. Po probuzení v jídelně si vezměte z jednoho stolku
náboje do pistole a léčivý lektvar, pak si uložte hru a proběhněte dveřmi
směřující na jih. Prozkoumejte dveře před vámi a zjistíte, že jsou zamčené.
Jděte tedy pomalinku nazpět a v jednu chvíli se svět začne měnit do podoby
Otherworld. Otočte se, běžte ke dveřím, jenž byly před chvílí zamčeny a vstupte
jimi do skleníku, kde si promluvte se starostou Bartlettem. Konec rozhovoru pak
vyústí v souboj s bossem.
Možnost 1
Y Znáte mě? (přesune k možnosti 2A)
X Co se stalo
se Shepherd´s Glen? (přesune k možnosti 2B)
Možnost 2A
Y Řekněte mi
o Joeym. (přesune k možnosti 3B)
X Co se stalo
se Shepherd´s Glen? (přesune k možnosti 2B)
Možnost 2B
Y Nechcete udělat více? (přesune k možnosti
3A)
X Neudělal
jste dost! (konec rozhovoru)
Možnost 3A
Y Řekněte mi
o Joeym. (přesune k možnosti 3B)
Možnost 3B
Y Prosím,
potřebuji vaši pomoc. (konec rozhovoru)
X Pomozte mi
hned! (konec rozhovoru)
2.7) Sepulcher [s0207]
Nejprve si zapamatujte, že musíte
být v neustálém pohybu, aby vás zbytečně nezranil. Vaším prvním cílem jsou
čtyři vaky, které visí ze stropu. Běhejte tedy neustále dokola, několikrát do
nich sekněte a až budou všechny čtyři viset blízkou u stropu, tak bude
Sepulcher oslaben a spadne na zem. V tu chvíli běhejte kolem něj a vyčkejte na
chvíli, kdy udeří rukou do země a uvízne v ní. Rychle mu sekněte do ruky,
počkejte, až se skácí na zem a kombem mu začněte sekat do hlavy. Po chvíli se
zvedne a vy budete muset celý postup opakovat. Jakmile bude boss dostatečně
zraněn, tak k němu doběhněte a pomocí X mu zasaďte finální úder.
2.8) Policejní
stanice [s0208]
Po souboji s bossem a následné
animaci se probudíte v cele na policejní stanici a nebudete mít u sebe žádnou
zbraň. Prozkoumejte pořádně celu a nakonec se spustí animace.
Možnost 1
Y Já nevím.
(přesune k možnosti 2)
X Odešel
domů. (přesune k možnosti 2)
A Je mrtvý.
(přesune k možnosti 3)
Možnost 2
A Je mrtvý.
(přesune k možnosti 3)
Možnost 3
Y Neuvěříš
mi. (přesune k možnosti 4)
X Byla to
nehoda. (přesune k možnosti 4)
A Zabilo ho
monstrum. (konec rozhovoru)
Možnost 4
A Zabilo ho
monstrum. (konec rozhovoru)
Až animace skončí, tak vám
Wheeler otevře celu a vy se za ním vydejte do skladiště, kde si uložte hru.
Následně si s ním krátce promluvte, vyjděte na chodbu a shlédněte další
animaci. Po jejím skončení utíkejte chodbou rovně, dejte si pozor na Schisma,
který proti vám vyrazí z místnosti napravo a uvnitř si vezměte fotku
(6/11). Následně vyběhněte ven, utíkejte na konec chodby a projděte dveřmi
nalevo. Ujděte pár kroků dopředu a vstupte do kanceláře velitele po vaší
levici. Jakmile animace skončí, tak získáte brokovnici i všechno vaše vybavení
a ze stolku vedle dveří si vezměte mapu policejní stanice. Na chodbě se dejte
vlevo, shlédněte animaci a pomocí sekery rozbijte prkna, kterými je zatarasen
průchod dál. Ve vedlejší místnosti se vypořádejte s dvojicí Schismů, pak
proskočte rozbitým oknem do místnosti a vezměte si Health Drink. Následně proskočte
zpět a vstupte do chodby vpravo. Doběhněte na konec, prolezte dírou ve zdi a v
místnosti zabijte další dvě monstra. Následně rozsekejte prkna, vyběhněte na
chodbu a projděte dvojitými dveřmi na konci do garáže. Zabijte monstrum, pak
vstupte do malé místnůstky v rohu a koukněte se na kódovací zařízení na
skříňkách. Následně se podívejte na hodiny, které se zastavily na čase 2:06 a
tak zadejte kód 206 na panelu. Ze skříňky si vezměte léčivý lektvar, náboje do
brokovnice a pistole a pak přehoďte páčku na stěně, čímž zvednete garážová
vrata. Utíkejte k nim, podlezte pod nimi a shlédněte krátkou animaci, v níž
bude Elle napadena monstrem Siam. Několika ranami ho pošlete k zemi, zachraňte
tak Elle a v následné animaci uniknete do kanalizace.
2.9) Kanalizace [s0209]
Nyní vás bude následovat Elle,
takže ji ochraňujte, co možná nejlépe. Seskočte dolů, jděte na rozcestí a
začněte otáčet kolem u brány číslo 3. Jakmile se Elle dostanete na druhou
stranu, tak vám odtamtud zvedne bránu a vy pod ní můžete bez problémů podlézt.
U smetí se dejte doleva, vylezte nahoru do vyvýšené části a na druhé straně
seskočte dolů do kanálu plného vody. Zabijte Lurkera, který na vás zaútočí,
probijte se kolem rozbitého mikrobusu dál a vylezte do další vyvýšené části. Ze
zničeného bojleru seberte dvě krabičky nábojů do pistole a sestupte do další
kanalizační chodby. Dojděte k místu, kde seshora prochází kužel světla, vstupte
do chodby nalevo a vypačte branku pomocí tyče. Otočte kolem, čímž vypustíte
vodu v nádrži a pokračujte chodbou dál. Žebříku nalevo si prozatím
nevšímejte a proběhněte kolem něj až k savepointu, kde si uložte hru. V
přilehlé místnosti si pak vezměte mapu a náboje do brokovnice a po zmíněném
žebříku slezte dolů. Na druhé straně vylezte nahoru, doběhněte k bráně 9 a
vydejte se směrem na jih. Po pár krocích odbočte do uličky nalevo, vezměte si
léčivý lektvar a pokračujte k bráně číslo 8 dál na jihu. Pomocí kola zvedněte
bránu, nechte Elle, ať udělá to samé a zjistíte, že je kolo zaseklé a vy musíte
najít jinou cestu. Utíkejte tedy nazpět k bráně číslo 4, po cestě zlikvidujte
dvojici Needlerů a jednoho Lurkera a nakonec se protáhněte pod bránou, kterou
pro vás Elle zvedne. Utíkejte tunelem kupředu, zabijte dalšího Needlera a v malé
odbočce po vaší pravici si vezměte náboje do brokovnice. Na konci chodby
vylezte nahoru na vyvýšenou část, po žebříku slezte dolů a přes plechový můstek
přeběhněte na druhou stranu. Sestupte dolů do vody, zabijte dva Lurkery ve vodě
a po žebříku na jižní straně vylezte nahoru. Utíkejte směrem na západ, dvěma
ranami do hlavy se zbavte Needlera a v rohu chodby si vezměte náboje do
brokovnice a pistole. Jděte nazpět, přehoďte páku na stěně a otevřenými dveřmi
se vydejte dál. Doběhněte do Main Drain Chamber, otočte kruhem a počkejte, až
Elle projde na druhou stranu. Následně zabijte trojici Needlerů a jednoho
Siama, kteří se objeví v místnosti a počkejte, až se sama zvedne brána. Projděte
jí, utíkejte kupředu a v chodbě po vaší levici seberte další fotku (7/11).
Potom se vydejte chodbou dál, prohlédněte si kaluž krve a vysílačku Elle a
nakonec vylezte po žebříku nahoru.
2.10) Průzkum
Shepherd´s Glen [s0210]
Utíkejte po Craven Avenue směrem
na jih, vyslechněte rozhovor s Wheelerem a pokračujte dál na jih. Po cestě se
zbavte dvou Feralů, kteří na vás zaútočí a zamiřte na radnici. Hned po vstupu,
projděte dveřmi nalevo a rozbijte sekyrou prkna. Následně vstupte do místnosti,
odtlačte skříň a vezměte si dětskou kresbu (10/18). Pak si prohlédněte obraz
Isaaca Shepherda na stole, opusťte radnici a vydejte se na západ do ordinace
doktora Fitche (je označena na mapě). Až se přiblížíte, tak se spustí animace,
v níž se setkáte se zakrváceným doktorem Fitchem, který uteče do své ordinace.
Vstupte za ním dovnitř, utíkejte na recepci a vezměte si Health drink. Utíkejte
tmavou chodbou dál a vstupte do posledních dveří po vaší pravici, kde se
nachází pokoj Scarlet. Ze stolu nalevo si vezměte fotku (8/11), pak utíkejte k
malé skříňce před zrcadlem a prozkoumejte ji. Vraťte se na chodbu, zabijte pět
sestřiček a vstupte do místnosti, ze které vyšly. Z kufříku si vezměte sérum (3/8), pak prohledejte stolek
a přečtěte si dopis, u kterého najdete malý klíč. Vraťte se ke skříňce ve
vedlejším pokoji, odemkněte ji malým klíčem a prohlédněte si panenku.
2.11) Sestup do pekla
[s0211]
Po skončení animace se Alex
probudí v iluzorní verzi dětského pokoje a ze země sebere panenku. Otočte
se, utíkejte nově objevenou chodbou a pak seskočte dolů. Po pár krocích uvidíte
Alexova bratra Joshe, který utíká směrem doprava. Vy se vydejte doleva,
seběhněte po točitém schodišti dolů a proběhněte první zatáčkou směřující
doprava. Doběhněte na rozcestí, ignorujte cestu rovně a dejte se doprava. Po
chvíli přeskočte díru v podlaze, která se s vámi na druhé straně propadne a tak
budete muset rychle mačkat akční tlačítko, abyste se zachránili. Na rozcestí
před vámi se dejte opět doleva, dojděte na konec a skočte do díry ve zdi napravo.
Dejte se doleva, přeskočte větrák v podlaze a jděte k dalšímu před vámi. Ten je
zničený a tak jím můžete seskočit o patro níž. Zabijte hmyz, který na vás
zaútočí, z lavičky si vezměte náboje do pistole a vydejte se uličkou dál. Na
konci seskočte na železnou lávku pod vámi, pokračujte po schodišti dolů a
přeskočte díru. Po dalším schodišti pokračujte nahoru, držte se levé strany a
dojdete k místu, ze kterého můžete seskočit na schody pod vámi. Nejprve se
vydejte nahoru, ze stolku si vezměte Health drink a následně utíkejte po
schodech stále dolů. Doběhnete na rozcestí, kde uvidíte Joshe běžet směrem
doleva. Ve slepé uličce napravo seberte kresbu (11/18) a pokračujte doleva. Na
konci přeskočte na lávku před vámi, utíkejte po ní doleva a spusťte se o další
patro níž. Utíkejte chodbou dál, povšimněte si žebříku nalevo a slezte po něm
dolů. Dejte se doprava a jakmile budete vyzváni, tak seskočte dolů. Po pár
krocích přeskočte díru v podlaze, doběhněte ke kleci a seskočte do prostoru
napravo. Po žebříku slezte dolů, jděte kupředu a protáhněte se mezi trubkami.
Následně prolezte zastaveným větrákem a seberte si páčidlo (Crowbar). Nyní se
stejnou cestou vracejte zpět, přeskočte první propast s lávou a následně i
druhou, čímž se dostanete do dříve míjené části. Po pár krocích seskočte dolů,
slezte po žebříku a jděte k zašlému větráku, který vypněte pákou na stěně.
Jakmile se úplně zastaví, tak prolezte na druhou stranu a seběhněte po
schodech. Nakonec seskočte na lávku pod vámi, utíkejte k dalšímu větráku, a
jakmile se jím protáhnete na druhou stranu, tak si ze země seberte dětskou
kresbu (12/18). Otočte se vpravo, utíkejte rovně a následně zahněte doleva.
Dostanete k trojici větráků, z nichž jeden je na zemi a další dva před vámi.
Projděte větrákem napravo, vezměte si do ruky nůž a prořízněte otvor.
Protáhněte se jím na druhou stranu, zabijte útočící hmyz a přehoďte páku na
stěně, čímž zastavíte dva zbylé větráky. Tím v podlaze seskočte dolů, otočte se
a chodbou doběhněte k systému větráků. Protáhněte se větrákem číslo 3,
následně 2 a prohledejte kufřík, ve kterém najdete sérum (4/8). Potom se vraťte
před ně a připravte se na menší puzzle. Důležité je, abyste si uvědomili, že
tlačítka na aktivaci větráku jsou vždy umístěny mezi dvěma větráky. Jejich
aktivací uvedete větrák do opačného stavu, než ve kterém se nachází. Pokud je
tedy vypnutý, tak ho zapnete a naopak. Zmáčkněte tlačítka v tomto pořadí: 4/5,
3/4, 5/6, 4/5, 2/3 a 3/4. Skrze větráky 4, 5 a 6 se vydejte dál, slezte po
žebříku dolů a uložte si hru. Otočte se, slezte po dalším žebříku a utíkejte po
železné lávce dál. Po chvíli se spustí animace a před vámi se rozprostře nová
chodba. Utíkejte kupředu, na konci si otevřete dveře a uvnitř si promluvte s
doktorem Fitchem.
Možnost 1
Y Můžu vám
vyléčit zranění. (přesune k možnosti 2)
X Dobře, ty
blázne. (přesune k možnosti 2)
Možnost 2
Y Co tady
děláte? (přesune k možnosti 3)
Možnost 3
Y Kdo
poslouchá? (přesune k možnosti 4)
X Co to má k
sakru znamenat? (přesune k možnosti 4)
Možnost 4
Y Co se stalo
Scarlet? (přesune k možnosti 5)
A Dejte
panenku doktoru Fitchovi. (konec rozhovoru)
Možnost 5
A Dejte
panenku doktoru Fitchovi. (konec rozhovoru)
2.12) Scarlet [s0212]
V tomto souboji se budete muset
plně spoléhat na techniku úskoků a úhybů, protože nemáte možnost se někde
schovat. Pro tento souboj doporučuji vzít si páčidlo, které je rychlejší než
sekyra a to vám může v několika případech zachránit život. Mezi útoky Scarlet
ji začněte pomalu udolávat komby a ona pak klesne do kolen. V tu chvíli si
rychle přehoďte na sekeru a začněte využívat komba. Tento postup několikrát
opakujte a jakmile zničíte všechen porcelán na horní i dolní části těla, tak
budete moci využít zakončovací úder. Boj tím však ještě nekončí a bude
následovat druhá část. Scarlet se nyní může pohybovat po všech čtyřech a útočit
pak na vás. Opět se tedy snažte uhýbat a nadbíhat jí zboku. Pak ji rychle
zasypte několika údery a ve chvíli, kdy padne k zemi, použijte akční úder.
Pokud by Scarlet vyskočila na strop, tak sledujte obrazovku a může se stát, že
v určitou chvíli budete muset zmáčknout B. Pokud to uděláte ve správnou chvíli,
tak se Scarlet vyhnete a můžete do ní zabodnout páčidlo. Celý postup opakujte
do té doby, než do Scarlet potřetí zabodnete páčidlo a tím ji zabijete.
2.13) Zpět ve městě [s0213]
Po zisku Founders Key opusťte
ordinaci, vydejte se k radnici a vstupte dovnitř. V hlavní části radnice
(místnost uprostřed) utíkejte k oltáři, vložte do něj právě získaný klíč a
seběhněte po tajném schodišti dolů. Seberte lékárničku ve výklenku naproti vám,
pokračujte dál a dostanete se do čtvercové místnosti. Zde se nejprve zbavte
trojice zdravotních sester, následně pak prozkoumejte kříž na pravé zdi a
získáte ceremoniální dýku, která nahradí váš bojový nůž a zároveň pomůže při
otvírání speciálních zámků, jenž jsou navrženy právě pro ni. Po skončení
animace utíkejte ke dveřím mezi dvěma malými oltáři vzadu, vezměte si do ruky
dýku a s její pomocí dveře otevřete. Dlouhou úzkou chodbou utíkejte dál a
dostanete se do místnosti s psacím strojem. Vylezte po žebříku nahoru, ze
stěny nalevo si vezměte dětskou kresbu (13/18) a pomocí dýky si otevřete dveře
vedoucí ven z krypty. Jakmile vyběhnete ven, zjistíte, že se nacházíte na hřbitově
Rose Heights. Utíkejte rovně, odemkněte si kryptu přímo naproti vám a uvnitř
najdete další sérum (5/8). Následně si to namiřte na sever, doběhněte až na
parkoviště a odtud se po hlavní cestě vydejte k místu, kde Elle vylepovala
letáky zmizelých dětmi. Ze země si vezměte fotku (9/11), utíkejte k mostu, jenž
vede ke smetišti a přeběhněte přes něj. Poblíž plotu si vezměte ze země léčivý
drink a dvě krabičky nábojů a vraťte se zpět na hřbitov. V lokaci Founders
Garden vyběhněte po schodech na jihu, pak utíkejte na západ a seskočte dolů do
jámy. Novým otvorem prolezte do chodby před vámi, zbavte se dvou Smogů a u zdi
na konci si přivlastněte lékárničku a krabičku nábojů do brokovnice. Otočte se,
prolezte otvorem ve zdi napravo a vylezte nahoru do Founders Row. Zastřelte
dalšího Smoga, který vás chce zabít, protáhněte se škvírou do krypty a dostaňte
se do uličky nazvané Family Crypts North. Vezměte si do ruky sekeru, rozmlaťte
prkna a uvnitř krypty najdete Chrome Hammer Pistol, která nahradí normální
pistoli. Nyní utíkejte na východ a vstupte do East Garden. Odtud to vezměte
přes staré krypty až k uličce za vaším domem a brankou vstupte na zahradu.
2.14) Otheworld verze
domu Shepherdových [s0214]
Zadními dveřmi vstupte do
kuchyně, vezměte si do ruky sekyru a rozsekejte prkny zatarasený vchod. Jděte
do vedlejší místnosti, ze stolku si vezměte lékárničku a opusťte dům. Jděte ke
sklepním dveřím, sestupte dolů a prořízněte dýkou látku. Protáhněte se na
druhou stranu, otočte se vlevo a prozkoumejte dveře. Po zhlédnutí krátké
animace použijte dýku pro jejich otevření a vstupte dovnitř. Z pracovního stolu
si vezměte Attic Key, následně pak novou verzi brokovnice ze skříňky a po
dřevěných schodech vyběhněte nahoru do domu. Po schodech vyběhněte do druhého
patra, dejte se chodbou doleva a dveře na konci odemkněte pomocí klíče, který
jste našli v otcově dílně. Uvnitř pokoje nic nenajdete a tak projděte dveřmi
nalevo, za kterými najdete schodiště, po němž vyběhněte na půdu. Otočte se
doleva, z krabic seberte fotku (10/11) a utíkejte ke skříni naproti schodišti.
Odsuňte ji směrem doprava a pokuste se vstoupit do dveří, čímž spustíte další
animaci. Jakmile skončí, tak vstupte dovnitř a přistupte ke stolu, který skrývá
posuvný puzzle.
Toto je počáteční nastavení puzzlu
a v první části posuňte jednotlivé části takto: 2 doleva, 5 nahoru, 7 doprava,
6 doprava a 9 doleva.
Po první nastavení byste měli mít
puzzle v této podobě. Následně posuňte bloky takto: 7 dolů, 6 doprava a 9
nahoru.
Po druhém nastavení byste měli
mít puzzle v této podobě a bloky musíte posunout takto: 7 doleva, 6 dolů, 9
doprava, 7 doleva, 7 nahoru a 8 dvakrát doprava.
Nakonec posuňte bloky takto: 7
dolů, 9 doleva, 5 dolů, 3 dolů a 1 dolů a máte puzzle vyluštěn. Poté si ze
šuplíku vezměte mapu Silent Hillu a dopis od vašeho otce, seběhněte dolů do
přízemí domu a shlédněte animaci, díky které se poměrně posunete v příběhu.
Jakmile členové řádu unesou vaši matku, tak si v obýváku uložte hru (nutnost,
protože tato část hry je dosti zabugovaná, dále také nedoporučuji hru ukládat,
dokud se nedostanete z domu ven) a vydejte se na průzkum domu, který se změnil
do podoby Otherworld. Z podstavce na stole si vezměte masku Angry a vraťte se
zpět ke vchodovým dveřím. Prozkoumejte je a zjistíte, že jsou semknuty čtyřmi
řetězy, které odpovídají čtyřem hádankám, jenž musíte rozluštit. Jděte k mechanismu
naproti dveřím do obývacího pokoje a dvakrát zatáhněte za páku. Po schodech
vyběhněte do 2. patra, dejte se doprava a ze stolku si vezměte sekáček
(Cleaver). Poté projděte dvojitými dveřmi nalevo, utíkejte po lávce kupředu a
přeskočte propast. Vstupte do koupelny přímo před vámi, z vany vytáhněte
plyšového králíka a mezi umyvadly najdete druhou masku s názvem Indifferent.
Vraťte se zpět ke schodišti a pokračujte do pokoje Joshe a Alexe, kde vás čeká
první hádanka. Hned po vstupu si přečtěte poém na stěně a na stolku najdete
memo pacienta. Pak přistupte k hodinám a nastavte na nich čas 2:06 (podle
pacientova dokumentu, jenž hovořil o pokoji 206), čímž otevřete okna na straně.
Přistupte k tomu, ze kterého vyzařuje oranžová záře a prozkoumejte ho. Následně
použijte plyšového králíčka a máte vyřešen první puzzle, který se týkal Joshe a
Alexe. Vezměte si do ruky ceremoniální dýku, prořízněte se hmotou nalevo od
hodin a protáhněte se do místnosti. Ze stolku si vezměte řeznický nůž a dětskou
kresbu (14/18) a vraťte se do prvního podlaží. Zatáhněte jednou za páku na
stěně a po schodech seběhněte dolů do sklepa. Zde se vypořádejte s Lurkerem,
který na vás zaútočí, pak pokračujte chodbou dál a podlezte pod zničenou mříží.
Kousek opodál se protáhněte mezi trubkami, pomocí dýky se prořežte skrz další
masitou hmotu a dostanete se do místnosti s druhou hádankou. Z těla, které visí
na háku, si vezměte Bogeyman Knife a přistupte ke stolu. Řeznický nůž vložte na
příslušné místo na desce (vlevo nahoře), pak tam umístěte i sekáček a nůž
Bogeymana zarazte do Schismovy hlavy, čímž dokončíte druhou hádanku. Vraťte se
k hlavním dveřím a všimněte si, že dva rohy svítí (tzn., že jste splnili dvě hádanky).
Zatáhněte za páku na stěně, dveřmi napravo se vydejte do kuchyně a z linky si
vezměte léčivý lektvar. Následně si přivlastněte Frowning Mask a zbavte se
hmyzu, který vás napadne. Otočte se čelem ke dveřím, kterými jste vstoupili do
kuchyně a projděte dveřmi nalevo od nich. Dostanete se do pokoje, kde se
nachází hádanka, jenž je spjata s vaší milovanou matkou. Prozkoumejte přední a
zadní tělo a získáte nápovědu pro její vyřešení. Umístěte Indifferent Mask na
přední tělo, Frowning Mask na to zadní a máte dokončenou třetí hádanku. Nyní se
vraťte zpět k mechanismu a naposledy zatáhněte za páku na stěně. Vyběhněte po
schodech do druhého patra, dejte se doleva a vstupte do pokoje pro hosty.
Prozkoumejte železný kabinet, odsuňte ho doleva a najdete Heart of Darkness
Medal. Pak vyběhněte po schodech na půdu, jděte doprava a zabijte Schisma,
který se zde skrývá. Úzkým otvorem nalevo se protáhněte na druhou stranu a ze
země si vezměte náboje do pistole a brokovnice. Pak se protáhněte nazpátek,
postavte se naproti schodům, kterými jste přišli a podívejte se kousek napravo
před vás. Podlezte pod potrubím, z figuríny seberte Vile Acts Medal a pomocí
brokovnice zlikvidujte Schisma, který vás zezadu napadne. Následně podlezte
znovu pod trubkami, jděte na sever a úzkou škvírou mezi velkou a malou rourou
zamiřte dál. Zastřelte Schisma nenápadně ležícího na podlaze, jděte doprava a
podlezte dírou. Poté přeskočte potrubí a doběhněte do místnosti, kde najdete
malý box skrývající poslední medaili. Otočte se doleva, přistupte k vojenské
blůze a pověste medaile ve správném pořadí (Fallen Star, Heart of Darkness a
Vile Acts). Nyní, když jste vyřešili poslední hádanku, tak se vraťte k hlavnímu
vchodu a od něj pokračujte do obýváku, kde si uložte hru (pro jistotu na jinou
pozici). Nakonec otevřete hlavní dveře a shlédněte animaci, která vyvrcholí
příjezdem do Silent Hillu.
2.15) Silent Hill [s0215]
Po dřevěných schodech nalevo
utíkejte nahoru, přeskočte na skalní útes a zachytněte se poničených schodů nad
vámi. Pokračujte dál, přeskočte propast a po žebříku vylezte nahoru. Potom se
protáhněte malou dírou ve zdi a dostanete se na hlavní cestu, kde se po pár
krocích spustí krátká animace. Následně projděte dírou ve zdi na západní straně
ulice a dostanete se na hřbitov Dargento. Utíkejte kupředu, na rozcestí se
otočte doleva a z lavičky si vezměte safír. Potom se otočte a vstupte do Janus
Garden. Zabijte Smoga, který na vás zaútočí, prozkoumejte sochu Januse a
stejnou cestou se vraťte zpět na hlavní cestu. Utíkejte na jih po Sagan Street,
vypořádejte se s Lurkery, kteří vás napadnou a povšimněte si Bait shopu v zatáčce.
Běžte k němu, prolezte dírou v plotu nalevo a uložte si hru. Následně si
vezměte náboje do pistole a dětskou kresbu (15/18). Utíkejte zpět na hlavní
cestu, vydejte se směrem na západ a přeběhněte přes můstek z dřevěných prken.
Hned jak se dostanete na druhou stranu, tak se otočte doprava a dírou ve zdi zamiřte
do druhé části hřbitova. Dostaňte se do části nazvané Sun Garden, pokračujte na
západ a všimněte si poškozené zdi po vaší pravici. Pomocí sekery ji rozbijte,
vstupte do skryté části a z lavičky seberte další drahokam (granát). Opusťte
hřbitov na východě a po Sagan Street pokračujte dál na západ, kde se spustí
animace poté, co se přiblížíte k budově Overlook Penitentiary. Jakmile skončí,
tak se vydejte dál na západ a projděte dveřmi. Běžte rovnou za nosem, na
rozcestí odbočte doleva a přibližte se k hlavní bráně, kde zjistíte, že je
pod proudem. Po ulici se vydejte dál a vstupte do Boiler Room. Seběhněte dolů po
schodech, z jednoho stroje si vezměte Health drink a pokračujte až k druhému
schodišti uvnitř budovy. Po něm si to namiřte nahoru a dveřmi vstupte do malé
uličky, ze které se dostanete do druhé části Koontz Street. Nejprve se dejte na
východ a z okna Boiler Room si vezměte náboje do pušky. Následně
pokračujte na západ, držte se jižní strany ulice a vstupte do malé zahrádky
poblíž nemocnice Alchemilla. Tam si vezměte drahokam Bloodstone a namiřte si to
dál na východ, k hlavnímu vchodu nemocnice. Otevřete kufřík na lavičce nalevo,
vezměte si sérum (6/8) a pokračujte na sever po Wilsonově ulici. Pokud to
půjde, tak se vyhněte střetu s nepřátelskými monstry, sledujte chodník napravo
a vstupte do komplexu Toluca Lake Offices. Přečtěte si novinový článek na stolku,
následně seberte náboje do pistole a otevřete si dveře v severní části recepce.
Po prozkoumání dveří napravo zjistíte, že jsou zamčené a musíte najít klíč.
Utíkejte tedy chodbou na západ do kanceláře (office) a seberte si z umyvadla
Turquoise. Potom seberte i léčivý lektvar, přeskočte propast do místnosti Break
Room a uložte si hru. Pomocí sekyry dolů desky, kterými je zatarasen vchod a v
kuchyni si vezměte klíč od Toluca Lake Water and Power. Vraťte se k uzamčeným
dveřím v tomto areálu, odemkněte je získaným klíčem a vstupte do vedlejší
budovy. Nejprve zabijte členy Řádu, kteří vás zde napadnou a v jihovýchodní
části budovy si vezměte z poličky náboje do pistole. U generátoru A v severní
části si prohlédněte diagram na bílé tabuli a zjistíte, jak fungují jednotlivé
stanice. Vylezte tedy po žebříku do 2. patra, v severozápadním rohu si
vezměte lékárničku na stěně a zamiřte k Foreman´s Office. Z regálu seberte
dvě krabičky nábojů do pušky a pak si přečtěte dokument nalevo od dveří. Nyní
vás bude čekat menší hádanka s otvíráním uzávěrů. Otočte se tedy doleva,
otočte uzávěrem s označením B a sestupte po žebříku do prvního patra. Nalevo od
tabule s diagramem narazíte na uzávěr A, kterým také otočte a vraťte se
zpět do 2. patra. Nakonec otočte uzávěrem C v jihovýchodním rohu budovy, otočte
se a přehoďte páku přímo před vámi. Spustí se krátká animace, ve které budete
mluvit s vaším přítelem Wheelerem. Slezte dolů do přízemí, zabijte dva členy
Řádu (dejte si pozor jeden z nich má u sebe pušku) a opusťte budovu. Utíkejte
po ulici na jih, protáhněte se opět přes Boiler Room a dostanete se zpět na
Simmons Street. Vydejte se po ní na sever, držte se pravé strany vozovky a
uvidíte jak monstrum Siam prorazí hlavní bránu. Rychle ho pošlete k zemi
několika ranami z brokovnice, vstupte na nádvoří a z korby auta si vezměte
sekeru Pulaski, která nahradí vaši stávající. Nyní se vraťte zpět na hřbitov a
utíkejte k soše Januse. Zepředu dejte k římskému číslu I drahokam
Garnet, následně Turquoise zezadu k XII a seberte klíč. Poté hřbitov
opusťte a znovu na něj vstupte, tentokrát však z jižní strany. Zamiřte
k Moon Garden, pomocí klíče si odemkněte branku a vedle budovy seberte
pušku M14 Assault Rifle. S ní se vraťte na nádvoří, kde jste našli sekyru
Pulaski a severní uličkou zamiřte do budovy.
2.16) Nápravné
zařízení [s0216]
Proběhněte kolem recepce,
promluvte si přes vysílačku s Wheelerem a projděte dveřmi. Utíkejte chodbou
kupředu až k zamčené mříži, vstupte do kontrolní místnosti napravo a pákou na
stěně je otevřete. Vběhněte do nově zpřístupněné chodby, pomocí sekery sundejte
prkna, které blokují průchod a v místnosti pro návštěvy si vezměte lékárničku.
Následně se vydejte po chodbě dál, zahněte za roh a rozbijte okno v druhé části
místnosti pro návštěvníky. Skočte dovnitř, přečtete si dokument a vyjděte ven.
Naproti schodišti si vezměte ze stěny mapu a vstupte do místnosti nalevo, kde
najdete Health drink. Vraťte se do předešlé místnosti, vyběhněte po schodech
nahoru a po ochozu utíkejte k propasti. Přeskočte ji, vstupte do místnosti po
vaší pravici a přehoďte jedinou funkční páku v místnosti. Poté ji opusťte,
vstupte do otevřené chodby napravo a několika ranami do hlavy zastřelte dva
členy Řádu. V první cele nalevo si přečtěte novinový článek, následně
zatáhněte za páku na pravé stěně a seběhněte po schodišti dolů. V jedné z cel
si přivlastněte náboje do pušky a zamiřte dál západními dveřmi. Projděte
uličkou do velké místnosti, zabijte další členy Řádu a přehoďte páku na stěně,
čímž osvobodíte Wheelera. Po zhlédnutí animace zabijte Siama, který na vás
zaútočí, počkejte, až Wheeler otevře bránu dál a vyběhněte po schodech nahoru.
Doběhněte na konec ochozu, v cele nalevo si vezměte ze zdi dětskou kresbu
(16/18) a poté přeskočte propast. Prolezte malou dírou ve zdi, v místnosti
přehoďte páku a vyběhněte ven. Chodba vás zavede do bloku s celami, který jste
již jednou navštívili a tak sledujte Wheelera do ovládací místnosti, kde se
odehraje krátká animace. Jakmile skončí, tak vyběhněte ven, přeskočte propast a
počkejte až Wheeler otevře mříže do bloku A. Utíkejte pořád rovně, dostaňte se k brance
a Wheeler vám sdělí, že máte počkat, dokud ji pro vás neotevře. Bohužel se
zasekne a tak budete muset najít jinou cestu. Vraťte se do vedlejšího bloku s
celami, v jedné z cel si vezměte Health Drink a po schodišti na západní straně
seběhněte dolů. Otevřenými dveřmi se vydejte dál, zabijte Needlera a Wheeler
vám zpřístupní umývárny. Vydejte se tam, zabijte dva Needlery a utíkejte až na
konec. Pomocí sekery Pulaski rozbijte oprýskanou stěnu napravo, protáhněte se
otvorem do Boiler Room a projděte jedinými dveřmi v místnosti. Potom vyběhněte
po schodech, uložte si hru a doběhněte k zamčeným dveřím. Po skončení animace
se vraťte ke schodišti, seběhněte dolů a jděte k mřížím za vámi, které pro
vás Wheeler otevře. Pokračujte k hromadě sutin, dveřmi napravo vstupte do bloku
A a povšimněte si otvoru pod lávkou, která se zhroutila z horního patra.
Protáhněte se jí do cely, z ní pokračujte úzkou skulinou do té vedlejší a ze
světla vozu seberte první drát (Loose Wire). Vraťte se zpět do hlavní části a
vyběhněte po schodech v severní části bloku. Z poličky si vezměte léčivý nápoj,
přeskočte propast a prozkoumejte krabičku s pojistkami v první cele. Ve
vedlejší cele si z rádia seberte druhý drát (Radio Wire) a projděte
dvojitými dveřmi na konci ochozu. Zde prozkoumejte místnost napravo, seberte třetí
a poslední drát (Scrap of Wire) a vraťte se do cely s pojistkami, kde postupně
vložte do panelu všechny 3 dráty.
Následně zapojte dráty podle
schématu nahoře, zapněte proud a přehoďte druhou páku nalevo. Opusťte celu,
dejte se po ochozu doprava a na konci přeskočte do právě otevřené cely. V ní si
z poličky vezměte sérum (7/8), přeskočte zpět na ochoz a utíkejte do spodního
podlaží. Přehoďte levou páku v jihozápadním rohu bloku, vstupte do cely A12 a
přečtěte si zápisek, ze kterého vyčtete číselný kód (110391). Projděte
dvojitými dveřmi na východní straně, otočte se doleva a na panelu zadejte
získaný kód. Potom už jen doběhněte úzkou chodbou až k vaší matce a shlédněte
interaktivní rozhovor.
Možnost 1
Y Dobře,
udělám to. (konec rozhovoru)
X Promiň,
nemůžu. (konec rozhovoru)
2.17) Otherworld
verze nápravného zařízení [s0217]
Po skončení animace se hra přesune
do Otherworldu a vy opět získáte nadvládu nad Alexem. Utíkejte nazpět, uložte
si hru a projděte dvojitými dveřmi. Uvnitř místnosti se odehraje krátká
sekvence, po jejímž skončení se před vámi objeví tajemné zařízení, které si prohlédněte
a zjistíte, že se na něm nachází jeden otvor a tři tlačítka. Potom si přečtěte
vzkazy na tabulích a podle nich pak nastavte symboly umístěné na zařízení
(vlevo hlava koně, uprostřed rakev a vpravo ponechte prázdné místo). Jakmile
budete mít všechny symboly nastaveny, tak sáhněte do otvoru a seskočte dolů. Po
setkání s Wheelerem si uložte hru na konci chodby a v jihozápadním rohu
najděte místo, kterým se můžete protáhnout na druhou stranu. Následně si
otevřete dveře napravo, vyběhněte po schodech nahoru a proběhněte dlouhou
chodbou. Na jejím konci seběhněte po schodech dolů a vstupte do místnosti, kde
budete napadeni dvěma Needlery. Počkejte, až je Wheeler postřílí, vydejte se
dál a otevřete dveře na konci chodby.
2.18) Asphyxia [s0218]
Ihned po skončení vás čeká v
pořadí již třetí boss, který je mutací několika osob. Všem jeho útokům se dá
poměrně dobře uhnout, když si vše pečlivě časově naplánujete. Pokud máte
brokovnici s dostatkem nábojů, tak do Asphyxie začněte střílet a držte si ji v
dostatečné vzdálenosti od těla. Jakmile vám náboje dojdou, tak si vezměte do
ruky sekyru a začněte ji kombem zasazovat těžké údery, přičemž nezapomínejte
uhýbat jejím rychlým útokům. Ve chvíli, kdy ji dostatečně oslabíte, tak padne k
zemi a vy ji můžete zasadit finální úder. Po souboji shlédněte animaci a
proskočte rozbitým oknem na železnou lávku. Utíkejte kupředu, projděte dvojicí
dveří a dostanete se velké otevřené části před kostelem. Nejprve si nalevo
vezměte dvě krabičky nábojů do pistole, pak utíkejte k Joshovi a ten před vámi
uteče. Utíkejte kupředu, otočte kolem umístěným na stěně a projděte otevřenou
brankou. Hned jak to uděláte, tak si napravo vezměte léčivý drink a doběhněte
ke schodišti v pozadí. Napravo od něj si vezměte náboje do pušky a zamiřte do
kostela.
2.19) Otherworld kostel
[s0219]
Z první lavičky napravo si
vezměte mapu kostela, utíkejte k pódiu a po vaší pravici najdete na zemi náboje
do brokovnice. Následně si prohlédněte varhany a do otvoru vložte ceremoniální
dýku. Zabijte Schisma, který vás napadne a vydejte se do východního křídla.
Protáhněte se pod hromadou sutin, projděte otevřenou brankou a z nádoby pod
zrcadlem si vezměte poslední fotku (11/11). Pak vyběhněte nahoru po schodech a
uložte si hru (během zisku plátů nedoporučuji hru znovu ukládat, kvůli
případným bugům ve hře). V zadní části místnosti si vezměte svíčku a
léčivý drink a vstupte do zpovědnice, kde vyslechněte zpověď vašeho otce.
Možnost 1
Y Co jsi
udělal? (přesune k možnosti 2A)
X Proč by to
mělo Boha zajímat? (přesune k možnosti 2B)
Možnost 2A
Y Zní to,
jako by ses dokázal změnit. (konec konverzace – odpuštěno)
X To nezní
dobře, promiň. (konec konverzace – neodpuštěno)
Možnost 2B
Y Bude.
(konec konverzace – odpuštěno)
X Nebude.
(konec konverzace – neodpuštěno)
Po skončení animace si vezměte
plát klečícího muže a seběhněte po schodech dolů do prvního podlaží. Hned jak
seběhnete, tak jděte doprava a otočte kolem na stěně. Tím zvednete klec a
budete muset zabít hmyz, jenž na vás zaútočí. Pak si vezměte plát kalichu a vraťte
se do hlavní haly, kde zlikvidujte dvojici Schismů. Následně zamiřte do
západního křídla, přistupte před oltář a na podstavec položte svíčku, čímž si
vysloužíte třetí plát. Po schodech vyběhněte nahoru, vezměte si Health drink ze
stolku napravo a následně i náboje do brokovnice v rohu místnosti (nalevo od
zamčené mříže). Pak přistupte k obrazům a pomocí dýky prořízněte ten, který
zobrazuje muže zachyceného kořeny. Vezměte si plát stromu, zabijte Schisma,
který rozrazí zamčenou mříž a nově zpřístupněnou chodbou doběhněte k obrovskému
barevnému sklu. Nejprve seberte ze stolku lékárničku, pak si vezměte do ruky
brokovnici a nabijte si ji. Prozkoumejte barevné sklo, vezměte poslední plát
(Sword Plate) a bude následovat animace, po jejímž skončení budete muset zabít
dva Siamy. Až to uděláte, tak přistupte k varhanům a bude následovat další
puzzle, ve kterém budete muset vložit pláty ve správném pořadí. Vložte je tedy
dovnitř (Penitence = Kneeling Man Plate, Vengeance = Sword Plate, Desire = Tree
Plate, Sorrow = Candle Plate, Sacrifice = Chalice Plate), přistupte k vašemu
otci a po shlédnutí animace dostanete prsten Shepherdovy rodiny. Proběhněte
zbytky vašeho otce, napravo si vezměte léčivý lektvar a nalevo pak dětskou
kresbu (17/18). Cestou před vámi se vydejte dál, seběhněte po schodech až dolů
a jděte doleva. Oblečte si hornické vybavení na stole, proběhněte kolem trubek,
ze kterých uniká pára a vstupte do výtahu. Shlédněte animaci (v žádném případě
momentálně neurychlujte animace, protože by vám mohla zamrznout hra) a
nepouštějte ovladač z ruky. Až bude Alex připevněn k židli, tak začněte rychle
mačkat akční tlačítko na obrazovce a pomozte mu dostat se z jeho svízelné
situace.
2.20) Lair [s0220]
Po skončení animace se otočte,
posbírejte si věci (lékárničku, léčivý lektvar, mapu této části a ceremoniální
dýku) a uložte si hru. Potom opusťte místnost, utíkejte na sever a vstupte do
místnosti 212, kde zabijte člena Řádu. Následně si vezměte ocelovou trubku,
rozbijte sklo a proskočte do místnosti 211. Zbavte se dalšího nepřítele,
prozkoumejte místnost a vezměte si náboje do brokovnice, pistoli a klíč od
sektoru 3. Dveřmi vyběhněte ven z místnosti, zaměřte se na železný box nalevo a
za ním najdete na zemi poslední dětskou kresbu (18/18). Po jejím zisku se vraťte
zpět do 212, vyběhněte na chodbu a utíkejte nazpět. Až uvidíte nadzdvihnuté
mříže po vaší levici, tak se pod nimi protáhněte a odemkněte si klíčkem dveře.
Zabijte člena Řádu, utíkejte ke dveřím v jihovýchodním rohu místnosti a vypačte
je pomocí ocelové trubky. Utíkejte chodbou kupředu, zbavte se dvou nepřátel a
jakmile dojdete k mříži, tak se pod ní protáhněte. Jakmile se přiblížíte k
místnosti 320, tak uslyšíte řev Elle a spustí se krátká animace. Po jejím
skončení rychle přeskočte mříž nalevo, odsuňte starou ledničku od dveří a vypačte
dveře dovnitř. Ihned po vstupu do místnosti 321 na vás zaútočí Curtis a tak vám
nezbude nic jiného, než ho zabít. Pak shlédněte další animaci a vraťte se do
320, kde si ze stolku vezměte lékárničku a léčivý drink. Ve vedlejší místnosti
si nezapomeňte vzít klíč visící na stěně a chodbou utíkejte nazpět ke spadlé
mříži. Stejnou technikou jako v kanalizaci ji zvedněte, utíkejte nazpět a
připravte si do ruky pistoli. Hned po vstupu do severní části sektoru 3
zastřelte oba členy Řádu (jeden z nich má pušku), odemkněte 301 a uvnitř
najdete vak se všemi vašimi zbraněmi. Po jeho sebrání místnost dobře
prohledejte a najdete dvě krabičky nábojů do pistole, léčivý drink a sérum
(8/8). Následně rozbijte okno do 302, proskočte jím a ze skříňky napravo si
vezměte lékárničku. Potom se vraťte do 301 a vyběhněte ven z místnosti.
Pokračujte na západ do sektoru 2, otevřete dveře na severu a vstupte do sektoru
1. Zabijte člena Řádu, otevřete si bránu na východě a zamiřte do 113. Zde
najdete upgradovanou Police Marksman Rifle (pokud jste měli tu původní, jinak
je to vaše první puška). Následně si ještě vezměte náboje do brokovnice a
pokračujte oknem do 112, kde se odehraje krátká scéna.
Možnost 1
Y Dejte mu
lékárničku. (konec sekvence – zachráníte Wheelera)
X Ne, už to
zašlo příliš daleko. (konec sekvence – nezachráníte Wheelera)
Potom jděte do místnosti 111,
shlédněte animaci a vyběhněte na chodbu. Utíkejte na východ, vstupte do dveří
přímo před vámi a naposledy si uložte hru, protože jdeme do finále. Zamiřte do
velké kruhové místnosti a přistupte k panelu. Nyní vás čeká další hádanka,
kterou musíte vyřešit tím, že nastavíte správně vnitřní a vnější kruh.
Povšimněte si tabletů na stěnách. Každý tablet má napravo od sebe sloup se
slotem pro vaši dýku. Aktivujte tedy všechny čtyři tablety, přečtěte si je a
zjistíte, že každá rodina má svůj určitý symbol (symbol značí způsob smrti).
Přistupte znovu k panelu a otočte vnitřním kruhem dvakrát a tím vnějším celkem
osmkrát. Po vyřešení hádanky se odemkne malý panel na vratech před vámi a vy
můžete vyřešit druhou hádanku. Na vnitřním kruhu nastavte kapku padající do
vody, na tom vnějším pak zahnutou vidličku a vstupte do obětní místnosti všech
čtyř rodin. Prozkoumejte všechny obětní altáře a shlédněte animaci, které bude
následovat po průzkumu toho, jenž patří rodině Shepherdových.
2.21) Amnion [s0221]
Finální boss celé hry je rovněž
tím nejtěžším z nich. Vezměte si do ruky pušku a začněte zpovzdálí střílet, co
to jen půjde. Měli byste ho bez problémů ničit a započne druhá fáze, ve které
se bude pohybovat trošku jiným způsobem. Pokud vám ještě zbyly náboje, tak se
je nebojte použít, v opačném případě se budete muset spolehnout na starou
dobrou sekyru. Když se k vám přiblíží, tak se hlavně nezapomeňte vyhýbat jeho
útokům a ničte ho. Využívejte chvil, kdy udeří do země a zůstane v ní na chvíli
zaseknutý. Nakonec zůstane ochromen a tak použijte dýku pro zasazení finálního
úderu.
3)
Collectibles [s03]
#
|
Předmět
|
Umístění
|
Nemocnice Alchemilla
|
||
1/18
|
Kresba
|
Jakmile zadáte na panelu kód a
otevřete mříže, tak ji najdete na podlaze před vámi.
|
1/11
|
Fotka
|
Vyběhněte z místnosti Lineen
Room, utíkejte chodbou směrem na jih a z lůžka seberte fotku.
|
2/18
|
Kresba
|
V Operation Theatre se dostaňte do spodní
části, prořízněte nožem hmotu a jakmile se jí protáhnete, tak uvidíte kresbu
na stěně naproti.
|
3/18
|
Kresba
|
Vedle zrcadla v pokoji 203, kde
najdete hračku králíka Robbieho.
|
4/18
|
Kresba
|
Najdete ji na zemi poté, co dáte
Joshovi králíka Robbieho.
|
5/18
|
Kresba
|
Na dveřích pokoje 206, po sebrání
předchozí kresby.
|
Ulice Shepherd´s Glen
|
||
2/11
|
Fotka
|
Hned jak vstoupíte na radnici, tak
proběhněte dveřmi naproti a najdete ji na oltáři.
|
1/8
|
Sérum
|
Z první místnosti radnice projděte
dveřmi napravo, vstupte do první místnosti po vaší pravici a z kufříku
na stolku seberte sérum.
|
Dům Shepherdových
|
||
6/18
|
Kresba
|
Hned jak se dostanete na dětské hřiště
vedle vašeho domu, tak ji najdete na stěně napravo.
|
3/11
|
Fotka
|
Vedle skluzavky na dětském hřišti.
|
7/18
|
Kresba
|
Na plotě za stromem, který se nachází
na zadním dvorku.
|
4/11
|
Fotka
|
Prohledejte batoh, který visí na
brance.
|
Smetiště
|
||
8/18
|
Kresba
|
Po rozhovoru s Elle ji najdete na
druhé straně billboardu, na který přidělává fotky ztracených dětí.
|
Grand Hotel
|
||
5/11
|
Fotka
|
Jakmile proříznete obraz, tak se
protáhněte dírou a fotku najdete na dveřích naproti.
|
2/8
|
Sérum
|
Rozsekejte prkna, které blokují
průchod do pokoje 408 a vstupte dovnitř.
|
9/18
|
Kresba
|
Odsuňte skříň v pokoji 504 a
najdete ji na stěně.
|
Policejní stanice
|
||
6/11
|
Fotka
|
Až budete utíkat, tak ze dveří napravo
vyrazí Schism. Vyhněte se mu, vstupte do místnosti a najdete ji na stole.
|
Kanalizace
|
||
7/11
|
Fotka
|
Až se rozdělíte s Elle a zabijete
3 Needlery a 1 Siama, tak se sama od sebe zvedne brána. Proběhněte jí a po
pár krocích odbočte do uličky nalevo (předtím než narazíte na krvavou skvrnu
na zemi).
|
Průzkum Shepherd´s Glen
|
||
10/18
|
Kresba
|
Vstupte na radnici, projděte dveřmi
nalevo a pomocí sekyry zničte prkna na dveřích. Poté vstupte dovnitř a
odsuňte skříň.
|
8/11
|
Fotka
|
Najdete ji na stolku v pokoji
Scarlet v ordinaci doktora Fitche.
|
3/8
|
Sérum
|
V sousedním pokoji, kde najdete malý
klíček.
|
Sestup do pekla
|
||
11/18
|
Kresba
|
Jakmile uvidíte Joshe utíkat doleva,
tak jděte doprava a najdete ji.
|
12/18
|
Kresba
|
Protáhněte se větrákem, před kterým
uvidíte Joshe a najdete ho na podlaze.
|
4/8
|
Sérum
|
Až se dostanete k několika
větrákům, tak projděte větrákem 3, následně 2 a otevřete kufřík na lavičce.
|
Zpět ve městě
|
||
13/18
|
Kresba
|
Najdete ji na stěně v kryptě
poté, co proběhnete chodbami, které vedou od radnice na místní hřbitov.
|
5/8
|
Sérum
|
Jakmile seberete poslední kresbu, tak
vyjděte z krypty ven a pomocí dýky si otevřete tu, která je přímo
naproti. Uvnitř najdete v kufříku další sérum.
|
9/11
|
Fotka
|
Na zemi před cedulí, kde Elle
vyvěšovala letáky zmizelých dětí při vašem prvním setkání.
|
Otheworld
verze domu Shepherdových
|
||
10/11
|
Fotka
|
Hned jak vyběhnete po schodech na
půdu, tak se otočte doleva a najdete ji vzadu na krabicích.
|
14/18
|
Kresba
|
Najdete ji společně s řeznickým
nožem v malé místnosti, do které se dostanete tak, že proříznete hmotu
ve zdi Joshova a Alexova pokoje a protáhnete se dovnitř.
|
Silent Hill
|
||
15/18
|
Kresba
|
Projděte dírou v plotě nalevo od
Bait Shopu a vzadu na stěně najdete kresbu.
|
6/8
|
Sérum
|
Jakmile opustíte Boiler Room, tak
utíkejte na západ a vstupte na malé nádvoří u nemocnice Alchemilla. Zde
objevíte kufřík nalevo na lavičce.
|
Nápravné zařízení
|
||
16/18
|
Kresba
|
Po osvobození Wheelera vyběhněte po
schodech nahoru, doběhněte na konec ochozu a skrz rozbouranou zeď vstupte do
místnosti. Na stěně po vaší levici objevíte kresbu.
|
7/8
|
Sérum
|
Až vyřešíte puzzle s dráty, tak
přehoďte páku nalevo a doběhněte na konec ochozu. Z něj přeskočte do
otevřené cely a z police seberte sérum.
|
Otherworld kostel
|
||
11/11
|
Fotka
|
Najdete ji v nádobě pod zrcadlem
ve východním křídle kostela.
|
17/18
|
Kresba
|
Proběhněte ostatky vašeho otce a
otočte se doleva. Kresbu najdete na stěně po vaší levici.
|
Doupě
|
||
18/18
|
Kresba
|
Z místnosti 211 vyběhněte dveřmi,
utíkejte rovně a najdete ji nalevo za vozíkem.
|
8/8
|
Sérum
|
V místnosti 301 na stolku napravo od
vaku se zbraněmi.
|
4)
Zbraně [s04]
Combat
Knife:
Najdete ho zaklíněný v zrcadle na dámských toaletách v nemocnici.
Laser
Pistol:
Na bedně vedle postele ve vašem pokoji uvnitř domu Shepherdových poté, co
splníte potřebné podmínky.
Steel
Pipe:
V garáži vašeho domu.
Circular
Saw:
V garáži vašeho domu poté, co splníte potřebné podmínky.
Mk
23 Handgun:
Vyměníte ji s Curtisem za starý revolver.
Fire
Axe:
Nedaleko Grand Hotelu projděte pod hasičským vozem.
12
Gauge Shotgun:
V kanceláři velitele na policejní stanici.
Crowbar: Najdete ho
v části Sestup do pekla poté, co projdete zastaveným větrákem.
Ceremonial
Dagger:
Získáte ji z kříže v tajné komnatě pod radnicí.
Chrome
Hammer Pistol:
Na hřbitově zamiřte do uličky Family Crypts North a pomocí sekery zničte desky
na dveřích.
Blue
Steel Shotgun:
V tajné místnosti ve sklepě vašeho domu, kde musíte použít ceremoniální
dýku.
Pulaski
Axe:
Na korbě auta na nádvoří před Overlook Penitentiary.
M14
Assault Rifle:
Podle návodu najděte drahokamy Turquoise a Garnet, zamiřte do Janus Garden a
vložte je do sochy. Poté seberte klíč, opusťte hřbitov a z jižní strany na
něj znovu vstupte. Nakonec už jen doběhněte k Moon Garden, odemkněte si
branku klíčem a seberte si pušku nedaleko krypty.
Police
Marksman Rifle:
V doupěti v místnosti 113 na stolku.
5)
Zakončení [s05]
Happy Ending
- zastřelte Alexovu
matku
- odpusťte jeho otci
- zachraňte Wheelera
nebo ho nechte zemřít
Drowning Ending
- zastřelte Alexovu
matku
- neodpouštějte jeho
otci
- zachraňte Wheelera
nebo ho nechte zemřít
Bogeyman Ending
- nesmíte zastřelit
Alexovu matku
- neodpouštějte jeho
otci
- nezachraňujte
Wheelera
Hospital Ending
- nesmíte zastřelit
Alexovu matku
- odpusťte jeho otci
- zachraňte Wheelera
nebo ho nechte zemřít
Ufo Ending
- nesmíte zastřelit
Alexovu matku
- neodpouštějte jeho
otci
- zachraňte Wheelera
6) Extras [s06]
Kostým Big Rig Alex: Dohrajte hru se zakončením Happy.
Kostým Řádu: Dohrajte hru se zakončením Drowning.
Kostým Bogeymana: Dohrajte hru se zakončením Bogeyman.
Kostým zdravotníka: Dohrajte hru se zakončením Hospital.
Policejní kostým: Dohrajte hru se zakončením Ufo
Laser Pistol: Dokončete hru se zakončením Ufo a započněte hru.
Laserovou pistol najdete v pokoji Joshe a Alexe v domě Shepherdových.
Kruhová pila: Dokončete hru s jakýmkoliv zakončením a pilu najdete
v garáži vašeho domu.
Extra animace: Dohrajte hru, během které najdete všechny fotky a
video se spustí po závěrečných titulcích.
Žádné komentáře:
Okomentovat