Utíkejte po ulici kupředu, před řeznictvím Corner Pyamy shlédněte animaci a zprava do
něj vstupte. Promluvte si s vaším informátorem, z bedny si vezměte pistoli M92F
a nastavte si ji jako svou zbraň, čímž spustíte animaci. Poté utíkejte ke
schodišti, seběhněte dolů a vstupte do budovy napravo. Tou se protáhněte na
druhou stranu, z police seberte zelenou rostlinu a pokračujte jedinou cestou do
domu, kde vás napadne nakažený vesničan. Zabijte ho, jděte do vedlejšího pokoje
a oknem vyskočte ven na ulici. Dojděte na rozcestí, dejte se doprava a hned jak
skončí animace, tak udělejte otočku o 180º. Utíkejte na konec ulice, vběhněte
do otevřeného domu a Sheva za vámi zavře dveře a zadělá je závorou. S její
pomocí vykopněte zničenou branku, utíkejte k díře v zemi a seskočte do podzemí.
Doběhněte na konec, vylezte po žebříku nahoru a opusťte místnost. Zamiřte
kupředu, na konci seskočte dolů a vstupte do budovy. Po zhlédnutí animace se na
vás sesypou vesničani a tak se budete muset připravit na obtížnější souboj.
Pomocí skříní zablokujte dveře a okna, pak posbírejte vše, co v místnosti
najdete a postupně likvidujte vesničany. Braňte se, dokud neprorazí střechu,
potom rychle vyskočte oknem ven a proběhněte zničenou bránou, u které si dejte
pozor na kata s obrovskou sekerou. Doběhněte k velké bráně, z bedny
napravo si vezměte samopal VZ61 a odrážejte jednotlivé útoky. K tomu vám
dopomohou malé červené barely, které při zásahu začnou hořet a nepřítele
zapálí. Jako první se zbavte muže s megafonem a poté musíte vydržet do
příletu helikoptéry.
Kapitola 1-2:
Public Assembly
Utíkejte
kupředu, dejte se doleva a úzkou uličkou proběhněte až k červené bráně, kterou
projděte. Vstupte do domu před vámi, posbírejte si náboje a druhými dveřmi
vyjděte ven, kde vyhoďte Shevu na platformu nad vámi. Zjistíte, že v místnosti
je klíč, ke kterému se odsud nedostanete a Sheva seskočí zpět dolů. Jděte dál,
v úzké uličce zabijte ženu pojídající mrtvolu a na rozcestí se dejte vlevo. Na
konci uličky vstupte do otevřené místnosti po vaší pravici, projděte dveřmi a
vydejte se dál. Se Shevou vykopněte železnou branku a shlédněte krátkou
animaci. Po schodišti před vámi vyběhněte nahoru do budovy, zabijte ženu i parazita, kterého má v sobě a po likvidaci
vesničanů vyběhněte zadním východem ven. Seběhněte po schodech dolů,
postřílejte několik dalších nepřátel a vstupte do dveří na konci ulice.
Utíkejte ke schodišti, vyběhněte po něm nahoru a narazíte na mrtvého vojáka
Alpha týmu. S tím teď bohužel nic neuděláte, a tak vám nezbude nic jiného, než
vylézt po žebříku nahoru a vykopnout dveře. Po zhlédnutí animace opusťte
místnost druhými dveřmi, doběhněte k výtahu a sjeďte dolů. Úzkou uličkou
se vydejte dál, na rozcestí doleva a doběhnete do části se spalovací pecí.
Seberte všechno okolní vybavení, od mrtvoly poblíž ovládacího pultu si vezměte
klíč a utíkejte nazpět. Na rozcestí budete napadeni prvním bossem a tak se
budete muset vrátit ke spalovací peci. Nalákejte ho dovnitř pece, pak rychle doběhněte
k ovládacímu panelu a aktivujte ho. Pokud jste to dobře naplánovali, tak ho
uzavřete uvnitř a spálíte. V závislosti na vaší obtížnosti tento postup
opakujte a až bude mrtvý, tak utíkejte k druhým dveřím na rozcestí. Ty
odemkněte klíčem, doběhněte na konec chodby a vstupte do výtahu.
Kapitola
2-1: Storage Facility
V hangáru posbírejte vše, co najdete a
dveřmi vzadu vyjděte ven. Utíkejte po molu doprava a dostanete se do oblasti
s přepravními kontejnery. Mezi nimi si to namiřte dál, dejte si pozor na
nastražené výbušniny a prostřílejte si cestu k žebříku na konci. Po něm vylezte
nahoru, projděte otevřenou bednou a seskočte dolů do úzké uličky. Tou následně
proběhněte na malé prostranství a vypořádejte se s několika nepřáteli. Poté
otevřete bránu na východě a dostanete se k mostu, kde se aktivuje checkpoint.
Doběhněte k propasti, přeskočte ji a proti vám pojede náklaďák. Rychle tedy
sejměte výbušné barely po stranách mostu, vyhněte se mu a postupně postřílejte
všechny zbylé útočníky. Na druhé straně mostu seběhněte dolů po schodech
nalevo, vstupte do kanalizace a zabijte dotěrné psy. Doběhněte tunelem na
konec, vykopněte branku a pokračujte ke dveřím. Venku postřílejte létající
nestvůry, které se vyklubou z těl vesničanů a rozstřelte zámek na brance.
Doběhněte až k žebříku, vylezte nahoru a po pláži se vydejte na tržnici. Podle
mapy najděte vyznačený dům, rozstřelte zámek na hlavních vratech a vstupte
dovnitř. Prohledejte mrtvolu, sestřelte objevené klíče a po jejich sebrání se
spustí krátká sekvence. Na nic nečekejte, vyběhněte z budovy ven a otevřete si
bránu vedoucí do přístavu. Na konci mola vstupte na loď, přeběhněte na druhou
stranu a vylezte nahoru po žebříku, kde se spustí animace. Pozabíjejte okolní
nepřátele, přeskočte přes zátaras a projděte bránou na konci. Uličkou mezi domy
si to namiřte dál, vyběhněte malý kopeček a pomocí asistovaného skoku vyhoďte
Shevu na střechu budovy. Až posbírá vše, co najde, tak si ji zavolejte zpět,
vydejte se dál a u schodiště zabijte několik vesničanů. Pak po nich vyběhněte
nahoru, vstupte do budovy a zamiřte do 3. patra, kde pomozte Shevě, aby se
dostala do protější budovy. Následně rychle seběhněte o patro níž, vyběhněte na
balkón a ochraňujte Shevu střelbou na dálku. Ta seběhne až do nejnižšího patra,
odemkne vám z ulice dveře a vy můžete pokračovat za ní. Na ulici se dejte
vlevo, vyběhněte po schodech nahoru a setkáte se s nepřítelem, který na
vás zaútočí motorovou pilou. Snažte se ho nalákat k červeným barelům,
které rozstřelte a způsobte mu tak, co největší poškození. Poté ho dodělejte
pomocí zbraní či granátů a vezměte si od něj klíč. Zbytečně se nezdržujte,
protože se znovu probere k životu, vyběhněte po schodech a odemkněte si
branku právě získaným klíčem. Uličkou utíkejte kupředu a projděte dveřmi na
konci. Nakonec odsuňte bránu a v následující animaci mačkejte akční tlačítka na
obrazovce, čímž misi úspěšně zakončíte.
Kapitola
2-2: Train Station
Vyběhněte z
budovy ven, zamiřte si to mezi vlakovými soupravami dál (dejte si pozor na
nastražené výbušniny) a zabijte skupinu agresivních psů. Až proběhnete druhou
uličkou mezi vlaky, tak vylezte nahoru na dřevěné desky po vaší levici, z nich
na vlak a přeskočte na ten nalevo. Po rampě se dejte dolů, rozstřelte výbušnou
past a seskočte do důlního vozíku. Až se rozjede, tak zničte další výbušniny po
stranách a výtahem sjeďte dolů. Po pár krocích si vezměte lucernu a pomalu
postupujte vpřed. S lucernou v ruce nemůžete útočit, takže nebuďte příliš zbrklí
a jděte opravdu pomalu. Na rozcestí se dejte vlevo, prostřílejte se k druhému a
zvolte opět levou cestu. Vydejte se přes provazový most, doběhněte do osvětlené
části a ujměte se páky na zdi napravo. Otáčejte jí, dokud se brána nezvedne,
počkejte až Sheva poběží dozadu a bránu pusťte. Otočte se k bráně zády, zabijte
útočníky a jakmile se zvedne, tak utíkejte do velké štoly. Zbytečně se
nezdržujte, zlikvidujte první várku vesničanů a po systému žebříků si to
namiřte nahoru. Až vylezete po druhém žebříku, tak se dejte doleva a odbočte do
druhé chodby napravo. Na rozcestí se dejte doleva a prostřílejte si cestu k
výtahu, kterým vyjedete na povrch. Po schodech vyběhněte nahoru do budovy, shlédněte
animaci s Irvingem a ze skříňky si vezměte sniperovku Dragunov SVD. Po
schodech seběhněte dolů, dostaňte se na cestu a rychle zlikvidujte obsluhu
těžkého kulometu. Kolem něj se vydejte dál, vylezte nahoru po dlouhém žebříku a
dejte se doprava. Slezte dolů na cestu, utíkejte po ní kupředu a vyběhněte
nahoru do kopce. Z útesu shoďte bednu s harampádím, pak seskákejte dolů do
další části a připravte se na souboj s bossem, který je kombinací netopýra a
larvy. Ten má v podstatě jen jedno slabé místo a tím je jeho ocas, který je ze
spodní části zbarven do oranžova. Než začne souboj, tak pořádně prohledejte
okolí a posbírejte všechny miny, které najdete. Ty následně položte na zem,
před monstrum a jak na ně šlápne, tak bude na chvíli bezvládně na zemi. V tu
chvíli mu začněte střílet na zmíněné místo a celý postup opakujte, dokud
nezemře.
Kapitola
2-3: Savanna
Tato mise se
odehrává na korbě auta, kde budete ovládat těžký kulomet. Likvidujte vesničany
na motorkách, v zatáčkách mačkejte akční tlačítko a pokračujte dál v likvidaci
nepřátel. Poté se vydejte dál, ničte vše, na co narazíte a až auto zastaví, tak
zlikvidujte hromadu vesničanů u náklaďáku. Rozstřílejte červené barely, zabijte
nepřátele a po zničení náklaďáku pokračujte dál. Po zhlédnutí animace zastavíte
v blízkém městečku a bude vás čekat souboj s bossem. Toho nejprve ničte pomocí
kulometu a až z něj vylezou paraziti, tak je zničte. Rovněž nezapomínejte
zabíjet vesničany okolo a nenechte monstrum, aby vás zbytečně zasáhlo. Poté, co
si klekne a ze zad mu vyleze obrovský parazit, tak do něj střílejte a snažte se
ho zničit. V případě, že parazit zaleze zpět, tak celý postup opakujte a
dokončete druhou kapitolu.
Kapitola
3-1: Marshlands
Na malém ostrůvku před vámi si vezměte
Beast Slate, vraťte se ke člunu a nasedněte do něj. Jeďte kousek dopředu,
sledujte mapu a odbočte do úzké vodní uličky nalevo. Tou dojeďte až k osadě,
celou ji dokola objeďte a zaparkujte u mola. Jděte k chýši v severozápadním
rohu, postřílejte útočící domorodce a uvnitř najdete Warrior Slate, se kterým
se vraťte zpět k člunu. Jeďte zpět na východ, postřílejte vesničany na
palisádách a jakmile zmizí kůly pod hladinou, tak pokračujte dál. Jakmile
projedete úzkou cestou, tak si to namiřte na sever a dostanete se na otevřené
prostranství. Plavte k osadě na východě, zastavte u mola a slezte do vody. Tou
se vydejte kupředu, vyhněte se aligátorům a po žebříku vylezte nahoru.
Doběhněte do chýše na konci, z truhly seberte Raptor Slate a vraťte se ke
člunu. Jeďte do osady na severu, slezte na suchou zem a doběhněte do kruhové
oblasti. Vzadu můžete vidět dvě věže, které mají zničené žebříky. Pomocí
asistovaného skoku vyhoďte Shevu do té napravo, vezměte si Shaman Slate a
vraťte se do člunu. Namiřte si to do severozápadního kvadrantu, najděte potopený
vrak lodi a na něm bednu s raketometem, který se vám bude určitě hodit, protože
se jedná o nejsilnější zbraň ve hře. Potom se vydejte do západní části, kterou
máte vyznačenou na mapě, postupně zasaďte do dveří všechny čtyři pláty a
projděte jimi. Seskočte dolů do koryta, doběhněte do vesnice a tam se aktivuje
další checkpoint. Utíkejte k otevřené chýši napravo, kolem které vidíte
v zemi díry a po vstupu vás obklíčí nepřátele. Postupně je tedy všechny
zlikvidujte, ze země seberte zbraň S&W M29 a levým průchodem vyběhněte ven.
Zabijte všechny, na které narazíte, vyběhněte do kopečka a na konci se
vytáhněte nahoru. Nalevo se ujměte páky, začněte s ní otáčet a nechte Shevu
přeběhnout po padacím mostu na druhé straně propasti. Následně jděte ke dveřím
napravo, počkejte, až je vaše partnerka otevře a jděte k lanovce, kterou
odjedete do další části.
Kapitola
3-2: Execution Ground
Proběhněte
domem, shlédněte krátkou animaci a seskočte dolů na molo. Utíkejte kupředu, pak
odbočte doprava a přeskočte na další plošinu, kde vás čeká krátká animace. Pak
seskočte dolů, povšimněte si padacího mostu po vaší levici a nalevo od žebříku
prozkoumejte otočnou páku (Sheva vám řekne, že zůstane u páky a vy máte jít na
vor). Vylezte nahoru, z plošiny skočte na další a jděte k rozcestí před vámi,
odkud se vydejte doleva. Dostaňte se na vor a Sheva začne otáčet pákou, čímž ho
uvede do pohybu. Dejte si pozor na útočícího aligátora a jakmile bude chtít
zaútočit, tak zmáčkněte akční tlačítko a vyhněte se útoku. Na konci vylezte
nahoru na pevnou zem, kopněte do tlačítka a následně uvolněte bránu. Vydejte se
zpět k padacímu mostu, přeběhněte na druhou stranu a vstupte do jeskyně. Tou
proběhněte na konec a narazíte na stany Tricellu. Prohledejte je, seberte vše,
co najdete a pokračujte do rafinérie, kde se odehraje scénka s Irvingem. Nejprve
prostřílejte všechny Majini, pak vyběhněte po schodech nalevo a po žebříku
vylezte k prvnímu uzávěru, kterým otočte. Následně se dostaňte na jižní
kruhovou platformu (řiďte se mapkou) a přehoďte páku. Jakmile k vám dojede
lanovka, tak sjeďte na druhou stranu a otočte uzávěrem. Poté z branky sundejte
závoru, zabijte Majiniho s motorovou pilou a pokračujte na plošinu v severozápadním
rohu. Tam nejprve přehoďte páku, opět sjeďte na druhou stranu a otočte posledním
uzávěrem. Zůstaňte, kde jste, zabijte druhého Chainsaw Majiniho, který se
objeví a ze sudu seberte minu. Připravte si ji do ruky, utíkejte k uvolněné
cestě na východě a po schodech vyběhněte nahoru. Hned jak to uděláte, tak
položte minu na zem, počkejte, až na ní někdo stoupne a přeživší nepřátele
zastřelte. Následně utíkejte na konec lávky, seskočte dolů a projděte dveřmi.
Po skončení animace ubraňte Joshe před bandou nepřátel, vyjeďte výtahem nahoru
a po systému železných lávek doběhněte k druhému ovládacímu panelu. Zde musíte
opět ubránit Joshe, dokud se neotevřou dveře u panelu. Dostaňte se do loděnice,
dejte se doprava a u Irvingovi lodi vás čeká krátká sekvence. Po jejím skončení
začne odpočet a vy se budete muset dostat za Joshem, který je na druhé straně
doků. Pročistěte si cestu až k němu a nasedněte do člunu.
Kapitola
3-3: Oil Field: Drilling Facilities
Nejprve
zlikvidujte vesničany na člunech, kteří vás pronásledují, poté se otočte a
během cesty střílejte do výbušných nádrží na ochozech, čímž eliminujete
nepřátelé s kušemi. Až dojedete k první bráně, tak vylezte na pevnou
zem nalevo, oběhněte celou oblast až k páce, kterou přehoďte a vraťte se
zpět k člunu. Nasedněte do něj, likvidujte okolní nepřátele a dejte si
pozor na potrubí, pod kterým se musíte přikrčit. Po chvíli dorazíte
k druhé uzavřené bráně, kde se člun opět zastaví. Vylezte ven, sejměte
osádku dvou kulometných věží nahoře a následně zabijte i ostatní vesničany.
Jakmile posbíráte vše, co najdete, tak se chytněte páky na jedné straně brány a
počkejte, až k té druhé doběhne Sheva. Po jejich přehození vylezte rychle ke
kulometné věži, obsaďte ji a postřílejte nepřátele. Poté se vraťte ke člunu,
nasedněte na něj a shlédněte animaci, po jejímž skončení vás bude čekat souboj
s bossem. Ten se skládá ze dvou částí. Nejprve se ujměte děla, začněte střílet
na svítící bod monstra a až se schová pod vodu, tak na vás zaútočí chapadly. Snažte
se jim vyhýbat, střílejte do nich z děla a až zmizí, tak si dejte pozor na
další, která budou útočit i z druhé strany. Celý postup pak opakujte,
dokud monstrum dostatečně nezraníte a započnete druhou fázi souboje. V té
se Irving vynoří u zádi a vy ho budete moci zasáhnout. Vezměte si do ruky
raketomet, namiřte na Irvinga a dobře mířenou ranou ho sejměte. Pokud nemáte
raketomet, tak se budete muset spolehnout na ostatní zbraně a celý boj se tím
protáhne.
Kapitola
4-1: Caves
Vydejte se po
molu do jeskynního tunelu a zamiřte k žebříku. Vylezte nahoru, přeběhněte na
druhou stranu a doběhněte ke dveřím, které vás zavedou do starobylého městečka.
Na konci chodby seskočte dolů, otočte se doprava a projděte průchodem. Pak
seběhněte dolů, seskočte o podlaží níž a utíkejte k můstku, kde budete vy a
Sheva rozděleni. Seskočte dolů, zabijte první várku domorodců a prostřílejte se
ke schodkům. Po těch vyběhněte nahoru, dejte se doprava a utíkejte za Shevou. S
ní si to namiřte k označené rakvi, otevřete ji a propadnete se dolů. Zmáčkněte akční
tlačítko pro hladký dopad, z beden seberte drahokamy a pokračujte dveřmi na
severu do obrovského sálu. Nejprve se zbavte nepřátel, pak utíkejte k otočnému
mechanismu a spolu se Shevou ho začněte otáčet. V zadní části se otevřou dveře,
které se začnou zavírat. Na nic tedy nečekejte, proběhněte mezi ohnivými
koulemi a za dveřmi sešlápněte podstavec, čímž mechanismus zastavíte. Potom
seběhněte dolů a projděte dveřmi. Chodbou si to namiřte kupředu a jakmile
sešlápnete podstavec na zemi, tak vás bude čekat sekvence, ve které musíte
mačkat akční tlačítka. Při třetím a zároveň posledním skoku přes propast si
dejte pozor a nezapomeňte se zachytit okraje, abyste nespadli dolů. Poté doběhněte
k tahadlům, za které zatáhněte, seběhněte po schodech a utíkejte rovně. Na
konci se dejte doleva, zvolte možnost investigate a Sheva vám řekne, ať jdete k
druhému tahadlu. Utíkejte přes křižovatku až k druhému tahadlu a spolu s Shevou
za ně zatáhněte. Od sochy se dejte doprava, doběhněte k rozcestí a po vytvořeném
schodišti vyběhněte nahoru. Zatáhněte za tahadla u sochy přímo před vámi,
otočte se a utíkejte kupředu. Na konci jděte doprava, shlédněte krátkou animaci
a doběhněte ke schodům. Po nich seběhněte dolů, následně po dalších nahoru a
zatáhněte za tahadla u třetí sochy. Potom jděte doprava a doběhněte k soše s jedním
tahadlem. Řekněte Shevě, ať zde zůstane, vraťte se ke schodišti a až seběhnete
dolů, tak utíkejte dál uličkou nalevo. Na konci jděte doleva a na scéně se
objeví skupina domorodců spolu s několika pavoučími monstry. Všechny je tedy
zabijte, utíkejte k soše v rohu této části a zatáhněte za tahadlo. Vydržte,
dokud Sheva nezatáhne za tahadlo horní sochy, potom se vydejte k rozcestí
a chodbou nalevo doběhněte k poslední soše. Po aktivaci tahadel utíkejte
nazpět a do cesty vám vpadne další boss. Zabijte ho stejně jako toho
v kapitole 2-2, doběhněte ke schodům a vyběhněte po nich nahoru. Poté už
jen projděte dveřmi a zhlédněte animaci.
Kapitola
4-2: Worship Area
Utíkejte nahoru,
prozkoumejte panel a zjistíte, že do něj můžete vložit tři kruhové symboly.
Dejte se doleva, shlédněte spuštění sluneční pasti a až kolem vás projede
paprsek, tak projděte průchodem naproti. Doběhněte ke schodišti, vyběhněte po
něm nahoru a seberte z podstavce mořský emblém. Následně zabijte nově
příchozí nepřátele, utíkejte do uličky se sluneční pastí a vydejte se na sever.
Před pastí se schovávejte do bočních uliček, doběhněte až ke konci a vstupte do
uličky nalevo, kde se nachází druhá sluneční past. Zamiřte kupředu, vyběhněte
po schodech nahoru a dostanete se do uličky se třetí pastí. Dejte se doleva, na
konci přehoďte Shevu na druhou stranu pomocí asistovaného skoku a chraňte ji střelbou
na dálku. Po sebrání nebeského emblému se k vám vrátí a spolu budete muset
zabít několik další nepřátel. Vraťte se do uličky s třetí pastí, utíkejte na
východ k checkpointu a odbočte doprava. Proběhněte na jižní konec, jděte doleva
a vyčistěte celou část od místních domorodců. Následně si vezměte zemský
emblém, vraťte se k panelu a všechny tři emblémy do něj vložte. Potom vyběhněte
nahoru po schodech, doběhněte k velkým vratům a projděte jimi. Za nimi
seběhněte dolů po schodech a vstupte do sluneční místnosti. Zde se nachází
celkem pět zrcadel, díky kterým můžete odrážet sluneční paprsek. Utíkejte k
zrcadlu v levé zadní části, otočte na něj zrcadlo přímo pod ním a pak sjeďte
výtahem dolů (musíte přistoupit k zrcadlu v levém zadním rohu a zmáčknout
tlačítko B). Až sjedete dolů, tak skopněte z boku oba kamenné sloupy a natočte
zrcadla, aby zasáhli to s výtahovou plošinou (poznáte ho podle zabarvení
podlahy okolo). Potom sjeďte dolů o další patro a v žádném případě
neotvírejte bednu uprostřed, protože skrývá past. Místo toho natočte zrcadla na
to výtahové v zadní místnosti, sjeďte o další patro a utíkejte kupředu, čímž
ukončíte level.
Kapitola
5-1: Underground Garden
Vyběhněte
nahoru po schůdkách, přeběhněte lávku a po schodech na druhé straně zase dolů.
Na konci projděte dveřmi a vstoupíte do chodby, kde se poprvé setkáte s
Lickerem. Vstupte tedy do označené místnosti (podívejte se do mapky), druhými
dveřmi ji opusťte a utíkejte na konec, kde otočte uzávěrem na dveřích. Vstupte
do místnosti, přehoďte páku na stěně a rozstřelte okenní tabule. Potom
vyběhněte na chodbu, proběhněte mezi klecemi s pokusnými zvířaty a po chvíli na
vás zaútočí dva Lickeři. Zbavte se jich, v zadní části prosklené místnosti
otevřete dveře s uzávěrem a vejděte do chodby za nimi. Tou se vydejte kupředu,
v místnosti po vaší pravici si vezměte z bedny kulomet AK-74 a po schodišti na
konci chodby vyběhněte nahoru. Následně přehoďte páku na stěně, projděte dveřmi
opodál a opatrně projděte kolem hordy Lickerů. Až dojdete k poškozené bráně,
tak ji rychle vykopněte a doběhněte k výtahu, který si přivolejte. Než přijede,
tak se ubraňte před Lickery, poté do něj nastupte a sjeďte dolů. Dejte se
chodbou kupředu, shlédněte animaci a připravte se na souboj s obřím bossem. Na
něj doporučuji si připravit raketomet nebo vylepšený Magnum. Hned jak souboj
započne, tak se pomocí akčních tlačítek vyhněte nepřátelskému útoku a začněte
útočit na rudé body na jeho končetinách. Až ho dostatečně zraníte, tak monstrum
na chvíli upadne a vy mu můžete zaútočit na ústa. V tu chvíli si tedy vytáhněte
nějakou opravdu silnou zbraň a pošlete ho na onen svět.
Kapitola
5-2: Experimental Facility
Vydejte se po
můstku naproti, projděte dveřmi a doběhněte ke schodišti. Seběhněte po něm
dolů, skryjte se za bedny a vypořádejte se s vojáky. U zavřených dveří
stiskněte s Shevou tlačítka po stranách, proběhněte malou chodbou a zlikvidujte
útočníky před vámi i ty nahoře. Pak vyběhněte po schodech, sejměte další várku
útočníků a doběhněte k výtahu, který vás vyveze výš. Jděte dál, vyhněte se
všem Lickerům, případně je zabijte a na konci projděte dveřmi. Jděte doprava
podél zábradlí, u žebříku seskočte dolů a budete napadeni dalšími nepřáteli.
Prostřílejte se k žebříku, vylezte nahoru a na druhé straně seskočte dolů.
Zlikvidujte poslední známky odporu, utíkejte na vyvýšenou část a seskočte na
přepravní pás s bednami. Po něm utíkejte kupředu a až budete moci, tak
vylezte na platformu napravo. Přehozením páky zastavíte pás a Sheva vás tak bez
problémů dožene. Po schodech vyběhněte o patro výš, vykopněte dveře a dostanete
se k pásu, na kterém jsou výbušné lahve. Prostřílejte si cestu na konec pásu,
vylezte na plošinu nalevo a seběhněte po schodech dolů. Z kufru na stolku si
vezměte kulomet SIG 556, vyběhněte po schůdkách vedle vás a povšimněte si
panelu, který je momentálně neaktivní. Dejte se doprava, jedinou cestou
doběhněte ke generátoru a nahoďte ho. Pak si to namiřte zpět, zabijte monstra,
která vypadnou z kukel na stropě a aktivujte panel. Seskočte na běžící pás, svezte
se dozadu k peci a přeběhněte doprava za zábradlí. Následně se otočte, utíkejte
na konec, kde si dejte pozor na ožívající nepřátele a vyskočte na plošinu
napravo. Následně vyběhněte po schodech a projděte dveřmi na konci. Chodbou utíkejte
kupředu, seskočte dolů a projděte dveřmi, za kterými vás čeká souboj s bossem.
Tomu bohužel normálními náboji neublížíte a tak budete muset taktizovat. Nejprve
si posbírejte vše, co v místnosti najdete, převrhněte všechny červené plynové
lahve a v případě, že je monstrum zachytí, tak do nich střelte, čímž mu
způsobíte značné zranění. Následně prozkoumejte zařízení s plamenometem,
počkejte, až se nabije a pak nechte Shevu, ať s ním útočí na bosse. Vy si
vezměte do ruky kteroukoliv silnou zbraň a střílejte do slabých bodů na jeho
těle. Sheva po chvíli vrátí plamenomet do zařízení a vy budete muset čekat,
dokud se znovu nenabije. Celý postup opakujte tak dlouho, dokud ho nezabijete. V
případě problémů si kupte raketomet a hned jak souboj začne, tak po něm hoďte
zápalný granát. Ten po výbuchu odkryje jeho slabé místo a vám stačí jeden přesný
zásah do něj.
Kapitola
5-3: Uroboros Research Facility
Severními
dveřmi opusťte místnost, kde jste bojovali s Uroborosem a vylezte nahoru po
žebříku. Dejte se doprava, vyběhněte po schodech a projděte dveřmi na konci.
Utíkejte dál, vyběhněte na ochoz a naproti zlikvidujte několik vojáků. Potom se
zbavte Reapera, který vyleze z kukly a přeskočte na vedlejší železnou
lávku. Poté se vydejte kupředu, odbočte doleva a v místnosti na konci aktivujte
přívod elektrické energie. Doběhněte k ovládacímu panelu, přehoďte páku a na
pohyblivé plošině zlikvidujte skupinu nepřátelských vojáků. Až dojede, tak na
ni nastoupí Sheva a bude převezena na druhou stranu. Tam zatáhne za páku ona a
vy se tak budete moci dostat za ní (případně můžete jet vy první a ona jako druhá,
volba je na vás). Následně se dejte doleva, po ochozu doběhněte do kanceláře a
odtud dozadu ke dveřím, kterými projděte. Doběhněte ke schodišti, seběhněte
dolů a u panelu přehoďte obě páky, čímž uvedete plošinu do provozu. Počkejte,
až platforma zpomalí a sejměte vojáky za ovládací pákou v kontrolní místnosti. Celý
postup zopakujte, dokud plošina nevyjede až úplně nahoru a tam zastaví. Zabijte
vojáky na schodišti, vyběhněte nahoru a zamiřte na konec železné lávky. Projděte
vraty na konci, chodbou se vydejte dál a doběhněte k ruinám. Utíkejte k
padacímu mostu, napravo od něj přehoďte páku a utíkejte k výtahu. Nechte Shevu,
ať ho přivolá, naskočte do něj a budete vyvezeni nahoru. Do ruky si vezměte to
nejsilnější, co máte u sebe, prostřílejte se mezi Lickery na konec a odtlačte kontejner.
Stropním otvorem seskočte do kontrolní místnosti, přehoďte páku a posbírejte si
věci ze skříňky. Následně odemkněte dveře, přeběhněte přes padací most na
druhou stranu a projděte dveřmi. Po shlédnutí animace započne souboj s Weskerem
a Jill. Utíkejte ke dveřím napravo, prozkoumejte je a odehraje se krátká
sekvence. Pak vyběhněte po schodech nahoru, utíkejte chodbou dozadu a schovejte
se za první roh. Vezměte si do ruky silnou zbraň (nejlépe magnum), počkejte, až
se přiblíží Wesker a rychle vykoukněte zpoza rohu a vystřelte. Následně se
vydejte dál a celý postup opakujte, dokud Weskera dostatečně nezraníte a on
zmizí. Následně budete bojovat jen s Jill. Přiběhněte k ní, chytněte ji nebo
přehoďte a nechte vašeho partnera ať vystřelí do zařízení na její hrudi. Následně
nechte Shevu, ať ji chytne a začněte vytahovat zařízení z hrudi. Vyhněte
se jejímu následnému útoku pomocí akčních tlačítek, celý postup opakujte, dokud
jí zařízení nevytrhnete a shlédněte animaci.
Kapitola
6-1: Ship Deck
Seskočte dolů,
vyběhněte po schodech a prostřílejte si cestu k žebříku, po kterém vylezte
nahoru. Utíkejte dál, projděte kolem vysokého stožáru lodi a na druhé straně
seskočte dolů. Po schůdkách napravo vyjděte nahoru, sejměte nepřátele, kteří se
objeví na palubě a doběhněte až k žebříku, u kterého seskočte dolů. Utíkejte
dál mezi kontejnery, zmáčkněte tlačítko na jedné z konstrukcí a pod
zvednutým zařízením proběhněte dál. Kolem aktivačního panelu se dejte doprava,
vylezte nahoru po žebříku a odtlačte kontejner. Následně seskočte dolů a Sheva
bude uvězněna v kleci, kterou na ni spustí jeden Majini. Ubraňte se před útoky
nepřátel, seberte kartu, která po jednom z nich zůstane a jděte ke kontejnerům
na severní straně. Střelte do zeleně svítícího panelu nahoře, proběhněte pod ním
a kartu použijte u panelu. Následně vyběhněte po schodech za brankou nahoru a
dejte se doleva. Po žebříku vylezte na vrchol jeřábu, zmáčkněte tlačítko a
vraťte se dolů za vysvobozenou Shevou. Vylezte nahoru na kontejner, dejte se
doleva a jakmile se aktivuje checkpoint, tak hned doprava. Stoupněte si na
jeden kontejner se zelenou podlahou, počkejte, až Sheva střelí do panelu a vy
vyjedete nahoru. Pak střelte do panelu u jejího kontejneru a i ona vyjede výš. Dejte
se na jih, seskočte dolů a prostřílejte si cestu ke schodišti. Vyběhněte
nahoru, vstupte do kajuty a posbírejte vše, co najdete. Jedinou možnou cestou
se dostaňte do spodní části tankeru, z kufru si vezměte brokovnici Jail Breaker
a pokračujte do místnosti s Excellou. Po zhlédnutí animace se vydejte dál,
doběhněte na železnou lávku a po několika krocích se spustí poplach. Schovejte
se za zábranu, postupně postřílejte všechny útočníky a seskočte dolů. Na nic
nečekejte, doběhněte ke zvednutému poklopu a seskočte o další patro. Úzkou
chodbou doběhněte na konec, vylezte po žebříku nahoru a zabijte nepřátelské
vojáky. Vezměte si do ruky Magnum nebo jinou silnou zbraň, ranami do hlavy
sejměte velkého Majiniho s rotačním kulometem a seberte kartu s označením A,
která po něm zůstane. V zadní části vyběhněte nahoru do schodů, pak se vydejte
na konec lávky a seskočte dolů na sníženou platformu. Z trezoru si vezměte
kartu B a utíkejte k označeným dveřím, které otevřete pomocí karet. Vstupte do
místnosti, zabijte tři vojáky s raketometem a uvolněnou cestou si to
namiřte k výtahu, do kterého nastupte.
Kapitola
6-2: Main Deck
Seběhněte po
schodech dolů, dejte se doprava a shlédněte animaci, v níž se znovu setkáte
s Excellou. Po její proměně mačkejte akční tlačítka na obrazovce a dostaňte
se do vnitřních prostor tankeru. Utíkejte chodbou kupředu, vyhněte se útoku
monstra a u dalšího chapadla odbočte do místnosti vpravo. Zde prohledejte
skříňky, následně vyběhněte druhým východem na chodbu a pokračujte ke
schodišti, která vás dostane o patro výš. Tam zabijte útočící vojáky a seberte
kartu, která po jednom z nich zůstane. Pak doběhněte do kontrolní místnosti,
kartou otevřete dveře napravo a podle mapy pokračujte na palubu tankeru. Dejte
se doleva, otevřete si branku a připravte se na souboj s bossem. Nejprve útočte
na žhnoucí koule a zničte je. Až se objeví jedna obrovská koule, tak na ni
útočte tím nejsilnějším, co máte a zničte ji (pokud by se znovu objevili malé
koule, tak musíte celý postup opakovat).
Kapitola
6-3: Bridge Deck
Vraťte se do
kontrolní místnosti, vyslechněte rozhovor s Jill a vstupte do označeného
výtahu. Až sjedete dolů, tak si prostřílejte cestu k panelu, aktivujte ho a
utíkejte k otevírající se bráně. Postupně zlikvidujte všechny nepřátele, následně
přeskočte propast a pokračujte v likvidaci. U brány použijte panely po
stranách, než se otevře, tak zlikvidujte dva Reapery a vyběhněte na ochoz.
Odtud postupně likvidujte obyčejné vojáky a poté i ty s rotačními kulomety.
Seberte karty, které po nich zůstanou, vraťte se zpět do spodního podlaží a
utíkejte dozadu ke dveřím, které otevřete pomocí karet. Použijte výtah a
připravte se na souboj s Weskerem. Jděte doleva a z vitríny si vezměte
raketomet. Následně proběhněte celou oblast, vypněte světlomety pomoci blízkých
panelů a až Wesker nebude vědět, kde jste, tak po něm vystřelte raketu. Ten ji vzápětí
zachytí a vy mu ji musíte rychle rozstřelit v rukách. Poté k němu
utíkejte, chytněte ho a pokuste se píchnout mu injekci, což se napoprvé
nepodaří. Vylezte po žebřících nahoru na ochoz, rozbijte vitrínu a vezměte si druhou
raketu. Tu nabijte vašemu partnerovi do raketometu (nebo ji on nabije vám) a
opakujte postup, dokud se vám nepodaří vpíchnout Weskerovi injekci. Poté
shlédněte sekvenci, mačkejte akční tlačítka na obrazovce a nakonec se dostanete
do sopečné oblasti. Utíkejte kupředu, znovu se setkejte s Weskerem a utíkejte
dál. Poté se s vámi propadne skalní můstek a vy a váš partner budete
rozděleni. Přeskočte přes propast, jděte po cestičce nalevo a vyběhněte na
centrální plošinu. Počkejte, až k vám dojde zmutovaný Wesker a střílejte mu do
odkrytého bodu na hrudníku. Jakmile ho dostatečně zraníte, tak přeskočí za
Shevou a půjde po ní. Uvolněte jí cestu střelbou do skalních útvarů, sledujte
ji a až spadne, tak ji ochraňte před Weskerem. Následně se podívejte z
centrální plošiny dozadu a uvidíte balvan. Seskočte k němu, mačkejte příslušná
tlačítka a shoďte ho do lávy, čímž uděláte cestu pro Shevu. Spolu s ní se
vraťte zpět na centrální plošinu a začněte do Weskera střílet, co jen to půjde.
Až odkryje svůj slabý bod, tak mu do něj palte z Magnumu a on se odpotácí na
onen svět. Nakonec už jen zmáčkněte akční tlačítka, která se objeví během animace
a uzavřete hru.
Žádné komentáře:
Okomentovat