pátek 27. února 2015

Bravely Default: Povolání / Freelancer

Vzhled postav při použití povolání Freelancer
Základní informace o povolání
Vyrovnaná třída bojovníka.
Dokáže se naučit dobré schopnosti vhodné pro dobrodruha.
Má dobré nadání pro všechny zbraně a vybavení.

          Specialita                       Příkaz             
Late BloomerMiscellany

  Vlastnost    Třída     Vlastnost     Třída   
HP
C
MP
C
Str
C
Int
C
Dex
C
Vit
C
Mnd
C
Agi
C

  Vybavení  
 Nadání   Vybavení   Nadání  
Meče
B
Tyče
B
Luky
B
Sekyry
B
Hole
B
Katany
B
Oštěpy
B
Dýky
B
Boxery
B
Štíty
B
Helmy
B
Brnění
B

Lv       Název        schopnosti Job Points Náklady Popis
S
Late Bloomer
---
---
Maximální HP, MP, fyzický útok, magický útok, fyzická obrana a magická obrana se zvýší o 1% za každé povolání na úrovní Master.
1
Examine
---
0 MP
Zobrazí informace o nepříteli, jeho HP, slabost vůči elementům a jejich příslušnost. Jakmile nepřítele jednou prozkoumáte, tak při opětovném boji s ním, zmáčkněte doleva na circle padu a znovu zobrazíte informace.
2
Treat
30
0 MP
Doplní 20% HP 1 spojenci. Schopnost může být použita i pod vlivem Silence.
3
Divining Rod
70
1 SS
Zobrazí počet neotevřených truhel v daném patře dungeonu.
4
Dungeon Master
150
1 SS
Vyhnete se poškození a vlivům statusu z triků, pastí a dalších zařízení, které se nachází v dungeonu. Tento efekt se aplikuje na všechny spojence.
5
Mislead
200
0 MP
Sníží šanci nepřítele, aby vás označil, na nejmenší možnou úroveň.
6
Prayer
250
8 MP
Schopnosti založené na pravděpodobnosti budou mít po dobu 10 kol 1,5 krát větší šanci na úspěch.
7
MP 10% Up
400
1 SS
Zvýší max MP o 10%.
8
Endurance
600
0 MP
Zvýší obranu proti fyzickým útokům a magii o 25% na 4 tahy. Horní limit pro P.Def a M.Deff je 150%.
9
Poison Immunity
800
1 SS
Získáte v boji imunitu proti jedu.
10
JP Up
3 500
1 SS
Získáte 20% JP bodů navíc. Tento efekt se nesčítá s dalšími podobného směru.
11
Flee
4 000
0 MP
Útěk z boje bude vždy úspěšný. Nicméně to během některým bojů nefunguje.
12
Lure Enemy
4 000
1 SS
Zdvojnásobí vaše náhodné setkání s nepřáteli. Efekt ze stejné schopnosti se v tomto případě nesčítá.
13
Stand Ground
5 000
3 SS
Máte 75% šanci, že přežijete smrtící úder s 1 HP. Aby se tato schopnost aktivovalo vaše HP musí být vyšší jak 1.
14
Mimic
9 999
0 MP
Zopakujete poslední akci postavy, která schopnost použije, nebo vašeho spojence. Žádné HP, MP, BP, pg, ani předměty nebudou spotřebovány.

Žádné komentáře: