Doběhněte do nedalekého domu,
uvnitř si promluvte s mužem a jakmile na vás zaútočí, tak ho zastřelte. Po
animaci vyběhněte po schodech nahoru, proskočte oknem a zastřelte další trojici
útočníků. Utíkejte po pěšince kupředu, pomozte vlkovi z pasti na medvědy a o
kousek dál si dejte pozor na trhaviny upevněné na stromech (zpovzdálí je
odstřelte). Běžte dál, přeběhněte přes provazový most a projděte bránou. Po pár
krocích se objeví na obrazovce tlačítko x, jehož zmáčknutím budete moci
prozkoumat vesnici dalekohledem. Poté utíkejte do některého z domů a likvidujte
útočící vesničany. Po chvíli se rozezní kostelní zvon, vesničané odejdou pryč a
vy budete moci prozkoumat okolí (důležitá je brokovnice v jednom z domů). Až
skončíte obhlídku, tak se dejte uličkou nalevo od věže a doběhněte na farmu.
Rovnou jděte k jihovýchodní bráně a
vstupte do další oblasti. Seběhněte kousek po cestě dolů a vesničané na vás
shodí obrovský balvan. Rychle mačkejte zobrazená tlačítka a až se balvanu
vyhnete, tak proběhněte tunelem před vámi. V okolí se zbavte chlápků s granáty,
pak rozkopněte železné dveře zadního domu a vstupte dovnitř. Projděte kolem
psacího stroje do chodby, zničte nálože na stěnách a v obývacím pokoji odsuňte
skříň, blokující průchod dál. Doběhněte na konec a otevřete skříň.
Kapitola 1-2
Hned na začátku se vyhněte
sekyře, opusťte dům a pokud chcete, tak si u obchodníka za domem nakupte
vybavení. Projděte železnými vraty před domem a pročistěte okolí. Jděte
k provazovému žebříku, dejte se cestou napravo dál nahoru a v truhle na
konci najdete půl emblému. Utíkejte zpět, přejděte přes můstek a sejděte do
domku nalevo. Vystřílejte další nepřátele, po žebříku vylezte nahoru a z truhly
seberte druhou polovinu emblému. Obě půlky zkombinujte a vložte do dveří v
severovýchodní části této oblasti. Rovnou běžte do domu na konci cesty, prostřílejte
se ke konci a proskočte oknem do druhé části. Schovejte se za bedny,
zlikvidujte vrhače dynamitu a následně i pasti na podlaze. Utíkejte dál do
podzemí, na konci vylezte po dvojici žebříků na čerstvý vzduch a odstraňte
pasti před vámi (pasti na medvědy a nálož mezi stromy). Doběhněte do domu na
kopečku a u dveří vás bude čekat první hádanka. Otočte koulí nahoru, pak
doleva, projděte odemčenými dveřmi do pokoje a ze stolku si vezměte klíč
Insignia. Nakonec už jen prozkoumejte dveře a shlédněte animaci.
Kapitola 1-3
Po schodech na konci chodby
seběhněte dolů, vyjděte před dům a s pomocí brokovnice vyřiďte chlápka s
motorovkou. Pokračujte kupředu až do vesnice, jděte k domu napravo od věže a
klíčem ho odemkněte. V zadní místnosti slezte do podzemí, po žebříku na opačném
konci vylezte na povrch a doběhněte až ke kostelu. Nejprve se zbavte všech
vesničanů, pak oběhněte kostel a na panelu postupně zmáčkněte 3, 3, 3, 4, 4, 4
a 3. Seberte drahokam, vraťte se před kostel a dejte se cestou úplně napravo.
Přes dřevěné lávky pokračujte až do obrovské arény a odtud pak dál na západ.
Vyhněte se dalšímu balvanu, proběhněte skrz celé bažiny a doběhněte až na
rozcestí v další části. Odbočte doprava, u jezera nasedněte do loďky a chvíli
se projíždějte okolo, dokud se nespustí animace. Po útoku prvního bosse Big
Fish se vyhněte kládám a pak se snažte trefovat do ryby harpuny, kterých máte
neomezený počet. Pokud vás náhodou převrhne, tak rychle mačkejte x a doplavte
do lodi. Jakmile bose udoláte, tak se spustí animace, v níž budete muset
odseknout lano, které se vám omotalo kolem nohy.
Kapitola 2-1
Po probuzení opusťte dům,
dejte se doprava a dojděte k řece. Přeskákejte na druhý břeh, kousek popojděte
a po dalších výstupcích přeskákejte nazpět. Doběhněte ke srázu s lanem, slaňte
dolů a vylezte na blízkou hlídkovou věž. Z ní sestřelte trojici beden,
přeskákejte po nich na druhou stranu a na další věži přehoďte páku. Chodbou za
vodopádem se dostanete ke dveřím, z nichž sejměte artefakt a pokračujte dál.
Nasedněte do připravené loďky, v další části si dle potřeby nakupte vybavení a
doběhněte až do arény, kterou jste procházeli v předchozí kapitole. Hned jak
začne souboj s bossem El Gigante, tak si vytáhněte brokovnici a střílejte hlava
nehlava. Vyhýbejte se jeho útokům a po několika zásazích padne na kolena.
Vyběhněte mu na záda a podle tlačítka na obrazovce sekejte do parazita. Když
tuto kombinaci několikrát zopakujete, El Gigante zemře a vy můžete pokračovat v
cestě ke kostelu. Do hlavních dveří vložte Round Insignia, vstupte dovnitř a po
žebříku v levé části vylezte nahoru. Po lustru přeskočte na druhou stranu
místnosti a prozkoumejte panel. Nejprve si natočte obrazce tak, aby odpovídali
tomu uprostřed a následně je zkombinujte. Pokud to uděláte správně, tak se
zvednou mříže a vy můžete jít do místnosti, kde je uvězněná Ashley. Po animaci
slezte po žebříku do spodní části kostela, kde končí první část této kapitoly.
Kapitola 2-2
Odteď budete muset ochraňovat
Ashley, protože pokud vám ji moc zraní nebo unesou, tak hra pro končí. Opusťte
kostel, doběhněte k bráně a střelte do vozíku se sudy. Ten vám pročistí cestu a
vy tak budete moci pokračovat až do vesnice. Vylezte s Ashley do věže, řekněte
jí, ať počká a pročistěte okolí. Vraťte se pro ni a cestou nalevo od věže
pokračujte na farmu. Hned na začátku schovejte Ashley do kontejneru a vyčistěte
oblast. S Ashley pak utíkejte k bráně na severovýchodě, kde zneškodněte pasti a
pokračujte dál. Přeběhněte přes provazový můstek a po skončení animace se
zabarikádujte uvnitř domu. Co nejdéle se snažte udržet spodní patro a
likvidujte vesničany. Až vám Luis řekne, tak utíkejte po schodech nahoru a
skopněte žebříky. Snažte se pak ještě chvíli odolávat a kapitola skončí.
Kapitola 2-3
Opusťte dům, dejte se doleva a
jděte k páce ve výklenku. Nyní si můžete vybrat levou či pravou cestu (já si
vybral tu pravou, která je sice náročnější, ale čeká vás finanční odměna
v podobě 15000). Zpřístupněte si pákou pravou cestu a utíkejte kupředu.
Jakmile se objeví El Gigante, tak chvíli počkejte a na hlavu mu sestřelte
obrovský balvan. Rychle se zbavte řetězů na dveřích a pokračujte do druhé části
až na konec. Tam se otočte a sestřelte na obra i druhý balvan. Pak už ho
dodělejte ručně, za pomocí zbraní, které máte k dispozici a vezměte si odměnu.
Nyní prohledejte zbytky, které zůstali po zničených chatrčích a získáte klíč,
kterým si otevřete dveře na konci údolí. Vyběhněte nahoru na kopeček,
prozkoumejte zamčené dveře napravo a pokračujte až nahoru k lanovce. Nastupte
do ní, nechte se odvést do další stanice (po cestě likvidujte nepřátele) a po
schodech seběhněte až úplně dolů. Uložte si hru, nakupte si vybavení a
pokračujte k domku na konci pěšinky. Během interaktivní animace se vyhněte
útoku a jakmile skončí započne souboj s bossem Bitores Mendez. Vezměte si do
ruky brokovnici, napalte do něj pár ran a utečte dál. Toto opakujte stále
dokola a počkejte, až mu upadne spodní část těla. Nyní se bude moci pohybovat
díky svým pařátům po trámech. Vy se držte staré dobré taktiky střelba, útěk a
zabijte ho. Po souboji seberte falešné oko, proskočte bočním východem ven z
budovy a pomocí lanovky se vraťte k zamčeným dveřím. Použijte na ně oko a
vstupte do další části. Popojděte kousek dopředu, zlikvidujte jedoucí náklaďák
a doběhněte do hradu.
Kapitola 3-1
Vyběhněte po schodech nahoru,
projděte dveřmi na konci a doběhněte ke kašně, která bude zničena katapultem.
Sniperovkou zastřelte obsluhu, doběhněte k dalšímu schodišti a vyrazte po něm
nahoru. Zlikvidujte zbylé obsluhy katapultů, utíkejte k věži s dírou v podlaze
a pomocí páky u díry vysuňte dělo. Vystřelte z něj, zničenou bránou pokračujte
kupředu a vstupte do útrob hradu. Vezměte si platinový meč, vyběhněte po
schodech nahoru a seberte i zlatý meč. Zasaďte je do příslušných míst (zlatý do
zlaté podesty a platinový do platinové) a tajnými dveřmi se vydejte dál.
Shlédněte animaci s Luisem, prozkoumejte bránu napravo a řekněte Ashley, ať zde
počká. Projděte druhými dveřmi v této části, pročistěte oblast a vzadu ve
skladišti si vezměte z truhly klíč. Jakmile ho seberete, tak do místnosti
vpadne skupina mnichů. Zbavte se jich, vraťte se zpět k Ashley a odemkněte si
bránu. Seznamte se s pánem hradu Salazarem, uložte si hru a pokračujte dveřmi u
psacího stroje. Nechte Ashley u vchodu, všimněte si dveří nalevo (vedou do
vězení) a doběhněte k sochám koňských hlav, které chrlí oheň. Z obrazu napravo
si vezměte klíč, kterým odemkněte dveře vězení, sestupte dolů a vykopněte mříž.
Jakmile přiblížíte k monstru blíž, tak na vás zaútočí. Rychle doběhněte ke
zvonu, dvakrát do něj udeřte nožem a kousek poodběhněte. Monstrum je slepé a
tak půjde za zvukem. Ve chvíli, kdy bude u zvonu, napalte brokovnicí do
parazita na zádech a celou akci zopakujte ještě jednou. Až umře, přehoďte páku
v jeho cele, vraťte se ke koňským hlavám a odtud až do velkého sálu. Rychle
utíkejte do rohu místnosti, kryjte Ashley vlastním tělem a likvidujte jednoho
nepřítele za druhý. Po kompletní likvidaci se vydejte na druhou stranu
místnosti, sejděte dolů po schodech a vstupte do malé místnosti. Nechte Ashley
sešlápnout jeden stupínek, sami sešlápněte ten druhý a zbavte se další skupiny
mnichů. Pak běžte zpět do velkého sálu, pomocí páky si spusťte schodiště a
doběhněte k ozdobnému jezírku se svícnem uprostřed. Běžte k výstupku napravo,
pomozte Ashley vylézt nahoru a během toho co bude otáčet pákou ji ochraňujte.
Pak přeběhne automaticky k druhé páce a celá situace se opakuje. Nyní budete
moci přeskákat po výstupcích ve vodě na druhou stranu a vstoupit do dveří.
Nakonec už jen vběhněte do uličky přímo naproti vám a shlédněte animaci.
Kapitola 3-2
Otočte se, vstupte do dveří
nalevo a slezte do kanalizace, kde se setkáte s novým druhem neviditelných
příšer. První části kanalizací jen proběhněte a jakmile se dostanete do té
druhé, tak jděte chodbou nalevo. Na konci vstupte do kontrolní místnosti,
otočte uzávěrem na potrubí a uvolněným průchodem pokračujte do obytných prostor
hradu. Narazíte na pasti v podobě kyvadlových břitů. Proběhněte mezi nim na
druhou stranu, vylezte po žebříku nahoru a vstupte na balkón. Mezi skupinu
fanatiků hoďte granát (pokud nemáte, tak je budete muset vystřílet), posbírejte
drahokamy a hlavně nezapomeňte na artefakt. Vylezte po žebříku zpět nahoru, po
lustru přeskočte na druhou stranu a jděte kousek doprava, kde akci zopakujte.
Přehoďte páku na stěně, seskočte do spodní části místnosti a pak vyběhněte po
schodišti až k obchodníkovi. U něj si dokupte dle potřeby vybavení a
červenými dveřmi se vydejte dál. Proběhněte do velkého sálu, přes místnost na
levé straně se probojujte do 2. patra a zabijte co nejrychleji mnicha s maskou
v rudém hábitu. Seberte klíč, který po něm zůstane a odemkněte s ním dveře na
balkóně. V další místnosti vás čeká puzzle s obrazy. Přistupte tedy k panelu,
zmáčkněte 4, 3, 1, 2 a OK a tajným průchodem se vydejte dál. Po opětovném
shledání se s kastelánem zlikvidujte otravné mnichy, poté vyběhněte po
schodech nahoru k obrazu a stiskněte tlačítko, které je napravo od bílých
dveří. Otočte se k obrazu zády, jděte do místnosti v pravé části sálu a pod
vázou najdete skryté tlačítko. Po jeho stlačení přeběhněte po můstku do středu
místnosti a z truhly vyndejte Goat ornament. Nově otevřenými dveřmi pokračujte
dál, doběhněte až do zahrady a započněte s hledáním dvou půlek emblému (oba dva
jsou v kašnách, které jsou na mapě znázorněny
kolečkem). Až je najdete, tak vyjděte na jižní ochoz a kompletní emblém vložte
do dveří.
Kapitola 3-3
Projděte dveřmi u psacího
stroje, protáhněte se jídelnou a na recepci zmáčkněte zvonek. Rozstřelte láhev
vína na obraze, vstupte do nově zpřístupněné místnosti a ocitnete se v pasti.
Rychle rozstřelte zámek, vykopněte mříž a zlikvidujte nepřátele. Z bedny
uprostřed seberte poklad a druhými dveřmi místnost opusťte. Dojděte k zábradlí,
seskočte dolů a přehoďte páku. Pak vylezte zpět nahoru, přeběhněte přes můstek
a na konci zahněte doleva. Z vitríny si vezměte raketomet, vyběhněte po
schodech nahoru a rozstřelte zámek. Pak už jen přeběhněte přes můstek do dveří
naproti a jedinou možnou cestou pokračujte na konec této části.
Kapitola 3-4
Seběhněte po schodech do
středu místnosti, rozstřelte 3 popruhy, které drží Ashley a chraňte ji před mnichy. Jakmile je všechny sejmete, tak Ashley sebere klíč po jednom z nich a
projde dveřmi. Nyní budete hrát chvíli za Ashley (nepoužívá zbraně, ale může po
nepříteli hodit petrolejku). Utíkejte rovně do místnosti, začněte otáčet klikou
a až zvednete mříž, tak utíkejte do vedlejší místnosti. Pomocí petrolejových
lamp se zbavte dotírajících mnichů, použijte dvojici klik a v úzké chodbě
zamiřte do dveří napravo. Podlezte pod stolem nalevo, stiskněte tlačítko a z
krbu si vezměte kamennou destičku. Otočte se o 180º, stiskněte tlačítko vpravo
a pod zvednutou mříží jděte zpět ke dveřím. Odsuňte skříň, stiskněte tlačítko a
průchozí cestou doběhněte až do temné chodby. Doběhněte k panelu uprostřed
místnosti a bude vás čekat další puzzle. Očíslujte si všechny čtverečky (levý
horní bude 1 až spodní pravý 9), posuňte je v tomhle pořadí 4, 7, 8, 9, 6,
3, 2, 1, 4, 7, 8, 9 a do prázdného místa vložte kamennou destičku. Ve vedlejší
místnosti si vezměte z busty artefakt, pak počkejte až se stěna otočí a seberte
Serpent ornament. Vraťte se zpět do místnosti s dvěmi otočnými klikami a v chodbě
za ní vstupte do místnosti nalevo. Do rumpálu vložte kruhový artefakt, otočte
jím a po žebříku vylezte nahoru. Nakonec už jen doběhněte za Leonem.
Kapitola 4-1
Odejděte dveřmi na konci
dlouhé chodby, přejeďte jen s Leonem na druhou stranu lávy a vstupte do další
části. Při průchodu na druhou stranu této místnosti postupně zlikvidujte tři
obsluhy dračích soch (tím zničíte i sochy) a z truhly si vezměte poslední
zvířecí ornament. Vraťte se zpět k Ashley, nasedněte do lanovky napravo a
dojeďte na druhý konec. Jděte do vedlejší místnosti, vložte všechny tři díly do
zdi a nasedněte do další lanovky. Jakmile dojedete na koncovou stanici, tak
opusťte místnost a zamiřte do dveří nalevo. Odtlačte dvě sochy na spínací
tlačítka na podlaze, na zbylé dvě si stoupněte vy a Ashley a pokračujte do
další místnosti. Po skončení animace se Salazarem se podívejte na strop,
sestřelte 4 blikající světla a pokračujte na konec úzké chodby. Jakmile se
objeví stroj, zastřelte jeho obsluhu (nejlepší volba je sniperovka) a z truhly
si vezměte první grál. Vraťte se zpět na rozcestí poblíž lanovky a dejte se
chodbou na východ. Až budete procházet mezi brněními, tak si dejte pozor a včas
se vyhněte jejich útoku. Na konci seberte z podstavce druhý grál, zlikvidujte 6
parazitických rytířů a naposledy se vraťte na rozcestí. Dejte se na sever,
zlikvidujte útočníky a přistupte ke dveřím. Do rukou levé sochy položte Queen´s
grail, do rukou pravé pak King´s grail a doběhněte do sálu, ve kterém visí
obrovské hmyzí hnízdo. Popojděte kousek dopředu, shlédněte animaci a zbavte se
dotěrného hmyzu. Následně přehoďte páku na druhém konci sálu, odstřelte panty s
řetězy, které drží visací most a projděte nově zpřístupněnými dveřmi. Uložte si
hru, opusťte hrad a přeběhněte přes most k věži. Po schodech vyběhněte na
ochoz, najděte dveře a vstupte do útrob věže. Během cesty nahoru rozstřílejte 3
dřevěné trámy v soukolí a na vrcholu přehoďte páku: Nyní se probojujte do
spodního patra, opusťte věž a přeběhněte přes otočený můstek. Prostřílejte se
skrz nepřátele až do hradu, tam se vypořádejte s hordou mnichů a dvěma monstry
s drápy a doběhněte do místnosti se Salazarem. Sledujte animaci, během pádu
zmáčkněte akční tlačítka a dostanete se do podzemí. Pokud chcete, tak si
dokupte vybavení, uložte hru a nakonec vylezte po žebříku nahoru. Utíkejte za
nosem a po chvíli se dostanete do chodby s trubkami. Doběhněte do místnosti na
konci chodby (po cestě se vyhýbejte špičatému ocasu), zapněte elektřinu a
pokuste se opustit místnost. Nyní se připravte na souboj s dalším bossem a
všimněte si bomby s kapalným dusíkem, která je v místnosti. Nalákejte k
sobě bosse, shoďte bombu a ládujte do něj vším, co máte. Chvíli mu ještě
odolávejte a až se zvednou vrata, tak utíkejte chodbou nazpět. Vstupte do
místnosti po levé straně, s pomocí dusičné bomby bosse zlikvidujte a nastupte
do výtahu.
Kapitola 4-2
Seběhněte po schodech dolů,
navštivte obchodníka a projděte dveřmi nalevo. Utíkejte dál, seskočte dolů a
přehoďte páku. Tím si přivoláte důlní vozík, který se v půli cesty zasekne
kvůli vyhozeným pojistkám. Zamiřte tedy na kopec, znovu je nahoďte a pak už jen
přehoďte znovu páku. Z vozíku si vezměte dynamit, použijte ho na balvan napravo
a pokračujte do další části. Posbírejte si věci, doběhněte k druhým dveřím a
připravte se na souboj s dvojicí El Gigante. Nejprve nalákejte jednoho z nich
do středu místnosti, přehoďte páku a dole a on spadne do lávy. Počkejte, až se
uzavře padací poklop a klasickým způsobem jako dříve zlikvidujte i druhého
obra. Po jejich likvidaci se vydejte uvolněnou cestou dál do obrovské jeskyně,
utíkejte po ochozu nahoru a zahněte doprava. V jeskyni stlačte tlačítko na zdi,
vraťte se na ochoz a pokračujte do další jeskyně, kde proces opakujte. Nyní se
vydejte k roztaveným vratům, tlačítkem zdvihněte mříže a projděte prvníma dvěma
buchary. Nakonec přehoďte páku na stěně, doběhněte k panelu a prozkoumejte ho.
Kapitola 4-3
Běžte rovně za nosem,
doběhněte k troskám domů a na konci vlezte oknem do domku vpravo. Otočte
rumpálem, slezte do podzemí a doběhněte do velkého sálu. Prostřílejte se k
žebříku, vylezte po něm nahoru do místnosti a seberte klíč od dolů. Jakmile ho
seberete, tak na vás začnou útočit davy vesničanů. Zůstaňte proto v 2. podlaží
a systematicky likvidujte jednoho za druhým. Až se všech zbavíte, tak seběhněte
dolů, opusťte písečný domek a odemkněte si železné dveře napravo. Proběhněte
chodbou, rozstřelením světel na stropě zastavte past a pokračujte dál, až
nakonec doběhnete k důlním vozíkům. Naskočte do třetího vozíku, sestřelte páku
nalevo a vozík se rozjede. Likvidujte postupně nepřátele skákající do vozíků,
vyhýbejte se trámům (akční tlačítka) a po zastavení střelte do další páky nalevo.
Držte si nepřátele od těla a počkejte, až sjedete po točitých kolejí dolů, kde vyskočte
z vozíků. Rychlým mačkáním akčního tlačítka se vytáhněte nahoru a projděte
dveřmi před vámi. Seberte artefakt, po žebříku a vylezte na čerstvý vzduch a
vložte ho do dveří u ohniště. Nakonec už jen nasedněte do výtahu.
Kapitola 4-4
Pokud v tuto chvíli nemáte
raketomet, tak na něj začněte šetřit, protože se vám bude hodit na bosse. Utíkejte kupředu, seběhněte po schodech dolů a pokuste se přejít most, který
bohužel zruší jeden z fanatických mnichů. Otočte se, vyběhněte po schodech
napravo a vylezte po žebříku. Skočte na ruku, nechte se vyvézt do horního
patra. Přehoďte páku, nechte ruku svézt vás do nižšího patra a seskočte na
podstavec mezi rukama. Z něj přeskákejte až na opačnou stranu, otvorem v
podlaze seskočte dolů a přehoďte druhou páku. Jakmile vstoupíte na most, tak socha
ožije a vy budete muset utíkat. Vyhýbejte se přitom padajícím sloupům, na konci
mostu rozstřelte zámek na dveřích a projděte dál. Chvíli znovu utíkejte, uhněte
padající soše a vytáhněte se na most. Vstupte do věže, vyběhněte nahoru a
nasedněte na velký výtah uprostřed místnosti. Shoďte dolů bedny, zmáčkněte
tlačítko v rohu a vyjeďte, co nejvýše to půjde (po cestě likvidujte všechny
nepřátele). Po ochozu doběhněte k dalšímu výtahu, vyjeďte s ním nahoru a u
obchodníka kupte raketomet (pokud ho nemáte). Projděte dveřmi a ihned po
započetí souboje, střílejte do oka na prostředním šlahounu. Jakmile se otevře
ulita se Salazarem, tak přezbrojte na raketomet a jedinou ranou souboj
ukončete. Posbírejte předměty všude po místnosti, seberte si 50000 odměnu a
projděte vraty. Doběhněte ke srázu, slaňte dolů, nastupte do výtahu a dveřmi u
obchodníka ukončete kapitolu.
Kapitola 5-1
Dojděte k rozcestí, dejte se
doprava a dorazte do tábora, kde zlikvidujte černocha s rotačákem a ostatní
nepřátele. Vyběhněte po schodech nahoru k bráně, prozkoumejte zařízení napravo
a po spuštění laserového paprsku natočte reflektory tak, abyste zasáhli i druhé
světelné zařízení. Jeskyněmi proběhněte až k žebříku, vylezte po něm nahoru a
doběhněte k pevnosti. Tlačítkem na zdi vpravo otevřete vrata, seběhněte k
obchodníkovi a pokud nemáte, tak si kupte pušku. Chodbou utíkejte dopředu a
vstupte do nitra pevnosti. Podle mapy doběhněte do místnosti (na mapě červené
kolečko), shlédněte animaci a projděte dveřmi nalevo od monitorů. Doběhněte ke
sklápěcím vratům, zlikvidujte všechny nepřátele za nimi a dvojitými dveřmi na
konci se vydejte dál. Po schodišti vyběhněte do 2. patra a podle cedulek na zdi
utíkejte na operační sál. V zadní části místnosti prozkoumejte kontrolní panel,
zadejte na něm modrá, žlutá, zelená, zelená, červená, červená, červená a po
odemknutí dveří si vezměte kartu od mrazáku. Utíkejte tedy nazpět, namiřte si
to skrz dvojitá vrata z pletiva a kartou otevřete mrazák. V malé místnosti
napravo si nechte přístrojem přepsat kartu, pak vypněte chladící zařízení a v
zadní místnosti si vezměte infračervené hledí (když ho připevníte na pušku, tak
můžete konečně zabít generující se příšery). Po zabití Regeneratora opusťte
místnost, na chodbě se dejte doprava a dveře na konci odemkněte novou kartou.
Doběhněte do místnosti na konci chodby, jeřábem naházejte nepřátele do odpadní
jámy a jedinou možnou cestou doběhněte k Ashley, které momentálně nemůžete
pomoci. Jděte tedy dál, proběhněte místnost s rentgeny a po schodech dolů. Na
konci malé chodby vstupte do dveří nalevo, ve výzkumné laboratoři zastřelte
vyšší stupeň Regeneratora a se získanou kartou běžte zpět za Ashley.
Kapitola 5-2
Vraťte se do místnosti s
jeřábem a kontejnery, seskočte dolů do odpadní šachty a zlikvidujte regenerační
monstrum. Spolu s Ashley shoďte kontejner do vody, zabijte další monstrum a
odsuňte kontejner bránící vám v cestě dál. Doběhněte do místnosti s lávovou
lázní uprostřed, sejměte monstra a vzadu v místnosti 3x aktivujte páku, čímž
rozbijete zátaras dveří. Projděte zpřístupněnými dveřmi, přehoďte páku a
utíkejte chodbou dál. Na rozcestí se dejte vlevo, v místnosti zmáčkněte
červené tlačítko na stěně a doběhněte k napůl vytažené roletě. Nechte pod
ní prolézt Ashley, počkejte až jí vytáhne nahoru a doběhněte k bráně po levé
straně. K jedné páce postavte Ashley, sami si stoupněte k té druhé a podle
časovače je přehoďte ve stejný čas. Pak projděte bránou, nastupte na korbu
buldozeru a likvidujte nepřátele, dokud Ashley nezastaví na velkém výtahu.
Vylezte po žebříku nahoru, přehoďte páku a vraťte se zpět na korbu. Nakonec už
jen dojeďte do domku a opusťte místnost s obchodníkem.
Kapitola 5-3
Podle mapy dojděte k
vyznačenému bodu, vyjeďte výtahem nahoru a dokončete jednu z nejlepších
akčních scén ve hře. Po jejím úspěšném absolvování pokračujte do místnosti
s lasery. Vyhněte se první čtveřici laserů, prozkoumejte tlačítko u dveří
na konci chodby a jakmile se spustí laser, tak utíkejte kousek dozadu a
zmáčkněte akční tlačítka. Tím se mu vyhnete a můžete pokračovat k výtahu, který
je v malé místnůstce za trůnem. Sjeďte dolů, projděte obrovskými vraty na konci
jeskyně a jděte vstříc boji s dalším bossem. Souboj se bude skládat ze dvou
částí, přičemž v té první ho nemůžete zranit. Objevíte se v bludišti z beden,
které je složeno ze sekcí 01-03. Vždy musíte v dané sekci najít 2 panely s
červenými světly (pokud jsou nějaká vrata zavřená, tak rozstřelte zelené
světlo), aktivovat je a během 30 sekund přeběhnout do další části. Jakmile se
vám to povede potřetí, tak skočte na hák, vylezte nahoru na útes a jděte do
jeskyně před vámi. Zde započne druhá část souboje, kde musíte bosse udolat
zbraněmi. Až se vám to podaří, proběhněte pod otevřenou mříží, vstupte do
chodby napravo a utíkejte k místu označenému na mapě. Odtud doběhněte do rozvalin,
kde už na vás čeká Krauser. Ihned po animaci utíkejte do dveří nalevo,
prozkoumejte mříž a spustí se časový zámek. Uhýbejte tedy Krauserovým útokům,
dokud se mříž neodemkne, doběhněte na rozcestí a dejte se doprava. Proběhněte
kolem domku dál a po schodišti vyběhněte nahoru, kde najdete první část
posvátného artefaktu. Pak chvíli bojujte a jakmile váš nepřítel nakrátko uteče,
tak přesuňte sochu na příslušné místo mezi sloupky přehoďte páku. Vraťte se
zpět k domku, kolem kterého jste před chvílí probíhali, přehoďte páku u
mříží a seskočte dolů. Dejte si pozor na roboty, doběhněte do věže, vyšplhejte
po žebříku na její vrchol a na ochozu seberte druhou část artefaktu. Po lehké
mutaci Krausera ho v časovém limitu 3 minut zlikvidujte, seberte poslední část
artefaktu a seskočte z věže dolů. Nakonec už jen projděte pod zvednutou mříží,
vložte artefakty do stěny napravo a projděte dveřmi.
Kapitola 5-4
Vyběhněte do kopce nahoru a po
příletu vrtulníku se s jeho pomocí probojujte až k lanovce. S ní sejměte
JJ na druhé straně, dodělejte ho zbraněmi a otevřete velkou bránu. Seskočte
tedy dolů, projděte bránou a skrčte se za pytli, dokud vám helikoptéra
nepročistí cestu od rotačních kulometů. Pak se přibližte ke dveřím na kopci a
ony se uzavřou. Přehoďte tedy páky na levém i pravém ochozu, projděte vraty a
vyběhněte po schodech až nahoru. Ihned po skončení animace a rozhovoru se
Saddlerem doběhněte podél útesu k dřevěným vratům, za nimi seskočte do podzemí
a utíkejte do vězení. Proběhněte až na konec uličky s celami, vytáhněte se
nahoru ke dveřím a doběhněte na dvůr. Sejměte JJ a další Las Plagas, vylezte po
žebříku nahoru a stiskněte tlačítko na panelu. Počkejte v místnosti, likvidujte
nepřátele a po získání karty od jednoho z nich vylezte o další patro nahoru. V
místnosti napravo použijte na panel kartu, o patro níž aktivujte dvojici panelů
a otevřenými dveřmi se vydejte dál. Doběhněte do místnosti, kde se setkáte se
Saddlerem a po animaci už jen doběhněte na konec této kapitoly.
Finální kapitola
Opusťte místnost druhým
vchodem, proběhněte chodbou a nakupte si u obchodníka potřebné vybavení.
Následně seběhněte po schodech dolů, vyjeďte výtahem nahoru a připravte se na
finální souboj se Saddlerem. Jakmile souboj začne, tak střílejte do očí na
končetinách mutanta a až se skácí na zem, tak střílejte do oka na hlavě. Celý
postup opakujte a po chvíli vám Ada hodí raketomet. Přeběhněte po padacím mostu
na druhou stranu, seberte ho a s jeho pomocí dorazte Saddlera. Nakonec už jen
sjeďte výtahem dolů, proběhněte jeskyní k vodnímu skútru a opusťte na něm
ostrov.
Žádné komentáře:
Okomentovat