Po skončení
animace prozkoumejte vesnici a vyčkejte, dokud nesletí kohout ze střechy domu.
Pak se k němu vydejte, pomocí háku (grapple gun) se vytáhněte nahoru a seberte
klíč. Tím si odemkněte dveře domu napravo od věže a vstupte dovnitř. Dle
potřeby si dokupte vybavení, v zadní části domu slezte do podzemí a proběhněte
až žebříku, který vás dovede k cestičce ke kostelu. Vydejte se k němu, kolem
útesů napravo projděte až na konec a ze země si vezměte zelený kámen. S ním se
vydejte do uličky za kostelem, na panelu zadejte 3, 4, 4, 4, 3, 4, 4, 4 a 3 a
seberte artefakt. Na jeho místo dejte zelený kámen, artefaktem odemkněte dveře
kostela a vylezte po žebříku do 2. patra. Na konci ochozu aktivujte panel a
složte obrazec na zdi, čímž ukončíte kapitolu.
Kapitola
2: Záchrana Luise
Opusťte
místnost, seběhněte po schodech dolů a zadním východem opusťte dům. Protáhněte
se kolem chlápka s motorovou pilou a projděte vraty na konci cestičky. Skrz
vesnici rovnou proběhněte na farmu, pokračujte jihovýchodními vraty dál a
tunelem doběhněte na velké prostranství s domy. Vstupte do prostředního domku,
shlédněte animaci a vraťte se zpět do domu na kopci, kde jste misi začínali. Po
skončení animací a následném probuzení v jeskyni se vyhněte popravě, doběhněte
ke schodišti a vyběhněte o patro výš. V místnosti s ovládáním lanovky si ze
stolku seberte železný klíč, po schodech seběhněte až úplně dolů a zamiřte do
stodoly. Zastřelte ženu s motorovou pilou, seberte klíč, který po ní zůstane a
s jeho pomocí aktivujte lanovku (klíč vložte do panelu v místnosti s
ovládáním). Nasedněte na lanovku, dojeďte do druhé části a utíkejte k bráně pod
kopcem. Tu překonejte za pomoci háku, skrze koridor doběhněte až k bossu
El Gigante a utečte dveřmi za ním.
Kapitola
3: Zisk vzorku
Nejprve
zastřelte všechny členy sekty v červených kápích a spustí se animace, ve které
uvidíte, jak se uvolní brána. Utíkejte k ní, vyběhněte na ochoz a dvojitými
dveřmi na konci se vydejte dál. Doběhněte ke kašně, prozkoumejte zamčené dveře
a za pomoci háku proskočte oknem do místnosti. Zastřelte mnicha v rudém hábitu,
z velké truhly seberte přesýpací hodiny a skrz okno se vraťte ke kašně.
Pokračujte dál do budovy, seběhněte dolů po schodech a vstupte do skladiště
nalevo. Dle potřeby si dokupte vybavení, druhými dveřmi zamiřte do jídelny a
odsud do místnosti, kde na vás spadne klec.
Poté dvakrát prozkoumejte truhlu, vložte do ní přesýpací hodiny a rychle
rozstřelte zámek klece. Uvolněnými dveřmi se vydejte dál, shlédněte animaci s
Leonem a jděte vstříc konci kapitoly.
Kapitola
4: Zastavit Leonovo zabití
Doběhněte k
zátarasu, vstupte do skladiště nalevo a projděte jím na druhou stranu ulice.
Hákem se vytáhněte nahoru na můstek a dveřmi na konci pokračujte do přístavu.
Utíkejte dopředu, shlédněte animaci a až skončí, tak nejprve zlikvidujte bandu
nepřátel a následně seberte aktivační klíč. S ním utíkejte ke kulometné věži,
kterou jste míjeli, aktivujte ji a zničte vše, co půjde. Po výbuchu doběhněte k
žebříku, vylezte po něm nahoru a nechte se výtahem převést na loď. Vytáhněte se
na horní palubu, prozkoumejte záď a objeví se kanóny. Rychle použijte hák,
dostaňte se na horní platformu a seberte červenou kartu. Pak použijte hák na
stěnu naproti, aktivujte dělo a zlikvidujte vše okolo vás. Ada ho potom
automaticky opustí a vy budete muset projít v časovém limitu brankou na zádi lodi.
Jedinou cestou doběhněte k obchodníkovi, uložte si hru a dveřmi pokračujte
kupředu. Probojujte se k žebříku, seskočte dolů a najděte mezeru v zábradlí.
Tou znovu seskočte dolů, doběhněte k můstku a vytáhněte se na něj. Rychle
postřílejte dotírající nepřátele, vylezte po žebříku nahoru a jedinou možnou
cestou doběhněte do místnosti, kde Saddler odtáhl Ashley. Odtud už jen
pokračujte podle mapy k určenému bodu a zachraňte Leonovy život.
Kapitola
5: Získání vzorku
Vyběhněte na
kopec, zlikvidujte JJ a doběhněte do domku, kde vás uvězní pomocí výbušného
sudu. Poté likvidujte nepřátele, dokud se neotevřou dveře a pokračujte stejně
jako Leon nahoru k pevnosti. Přehoďte obě páky (každou bude hlídat JJ),
projděte otevřenými dveřmi a po schodech vyběhněte až úplně nahoru. Podél útesu
doběhněte k velkým dřevěným vratům, které vás zavedou do podzemí. Po zhlédnutí
animace utíkejte do vězení, druhým východem ho opusťte a připravte se na souboj
s Krauserem. Tomu střílejte do noh, a jakmile si klekne, tak pokračujte
střelbou do hlavy, přičemž nezapomeňte uhýbat před jeho útoky. Po jeho smrti
utíkejte po ochozu až k obchodníkovi a pomocí háku pokračujte až k Saddlerovi.
Pokud máte dostatek munice, tak nebude souboj až takový problém. Uhýbejte jeho
útokům, střílejte do něj a ve chvíli kdy mi z pusy vyleze velké oko, tak do něj
střílejte. Až se vám ho podaří udolat, hra se přenese nahoru na střechu.
Použijte hák, v časovém limitu 2 minut doběhněte až ke speciálnímu raketometu a
hoďte ho Leonovi. Nakonec už jen shlédněte závěrečnou animaci, která ukončí
vaše putování za Adu.
Žádné komentáře:
Okomentovat